Be Fearless Be Kind – Campania Hasbro pentru o lume a copiilor curajosi si empatici

befearlesskindHasbro, Inc, lider international in domeniul produselor si serviciilor de divertisment (Monopoly, Transformers, My Little Pony etc.), a anuntat incheierea mai multor parteneriate cu ONG-uri americane si internationale cu programe de educatie non-formala pentru copii si tineri. Aceste organizatii recunosc importanta cultivarii empatiei, a compasiunii si a curajului, valori promovate si de Hasbro prin cea mai mare initiativa filantropica a companiei – Be Fearless Be Kind.

Campania Hasbro urmareste stimularea curajului celor mici de a lua atitudine atunci cand vad o problema, de a le pasa si de a lua apararea celor defavorizati si exclusi. Initiativa Be Fearless, Be Kind a debutat la inceputul anului trecut, cand 10 copii si tineri de 7-17 ani au creat un manifest al empatiei sub coordonarea poetului si povestitorului Max Stossel. „Oameni buni, chiar facem tot ce ne sta in putinta? Sau am putea sa ne straduim un pic mai mult pentru a crea o lume mai buna?”, ne intreaba copiii in videoclipul campaniei.

Pentru noi empatia este o abilitate sociala esentiala in modelarea tinerilor si a lumii. Hasbro a fost dintotdeauna alaturi de copii si suntem mandri ca ne putem folosi resursele pentru abordarea acestor chestiuni importante, a declarat Brian Goldner, presedintele Hasbro.

Printre organizatiile neguvernamentale sustinute de Hasbro se numara YSA – Youth Service America, care deruleaza cu sprijinul Hasbro The Kindness Rising Campaign. Pana pe 20 decembrie a.c., invatatorii, coordonatorii programelor de tineret, copiii si tinerii din intreaga lume sunt incurajati sa acceseze pagina de campanie pentru a arata lumii ca le pasa prin ceea ce fac pentru oameni si mediu.

Foto: befearlessbekind.hasbro.com

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.