Bosch este al doilea cel mai dorit angajator din industria automotive

  • Bosch urcă pe poziția cinci în topul celor mai doriți angajatori din România, conform unui studiu realizat de Catalyst Solutions.
  • La nivel national, Bosch este al doilea cel mai dorit angajator din industria automotive, șase ani la rând.
  • Compania rămâne prima opțiune pentru ingineri și pentru candidații cu profil business din Cluj și urcă pe poziția a doua în județ în preferințele specialiștilor IT.

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, se clasează, și în 2024, între cei mai doriți angajatori din România. La nivel național, Bosch ocupă poziția cinci din 100 în topul celor mai doriți angajatori realizat de Catalyst Solutions în 2024, și rămâne, pentru al șaselea an consecutiv, al doilea cel mai dorit angajator din industria automotive. La nivel local, Bosch rămâne cel mai dorit angajator în rândul inginerilor și profesioniștilor în domeniul business din Cluj și se află pe locul secund în județ în preferințele specialiștilor IT. De asemenea, Bosch este pe poziția a doua în topul celor mai doriți angajatori pentru ingineri și candidații cu profil de business din județele Alba, Mureș și Sibiu, iar în Timișoara, compania se regăsește pe poziția a doua în preferințele candidaților cu profil business.

Aceste rezultate subliniază aprecierea candidaților față de stabilitatea și buna reputație a companiei pe piața din România, siguranța locurilor de muncă, programele de dezvoltare profesională și personală accesibile tuturor angajaților, un mod de lucru flexibil și ușor adaptabil și, nu în ultimul rând, preocuparea companiei pentru starea de bine a angajaților.

„Anul acesta, Bosch sărbătorește 30 de ani de angajament față de România, față de comunitățile în care activăm și de tinerele generații, față de partenerii noștri de afaceri și de colegii noștri. Sunt trei decenii de parteneriat strategic pentru societatea românească, în care Bosch a contribuit semnificativ la dezvoltarea economiei românești prin crearea de locuri de muncă și prin transferul de tehnologie și know-how, devenind un furnizor de componente pentru industria auto globală și derulând proiecte de cercetare și dezvoltare cu impact vizibil asupra societății. Însă, dincolo de activitatea comercială sau industrială, Bosch în România înseamnă astăzi un angajator de top, partener de încredere al sistemului de educație și al comunităților locale, ce investește constant în viitor, contribuind la formarea specialiștilor de care piața muncii are nevoie”, a declarat Mihai Boldijar, director general al Robert Bosch S.R.L. și reprezentant al Grupului Bosch în România.

Învățare continuă, diversitate, flexibilitate și programe de wellbeing: pilonii culturii noastre organizaționale. În contextul dinamic al mediului de business de astăzi, învățarea și dezvoltarea continuă sunt esențiale pentru a rămâne competitiv și a avea succes pe termen lung. Bosch susține crearea unei culturi puternice a învățării, care este integrată în toate aspectele muncii de zi cu zi. Compania promovează învățarea pe tot parcursul vieții și oferă tuturor angajaților resursele și oportunitățile necesare pentru a se dezvolta atât pe plan profesional cât și personal. Diversitatea, echitatea și incluziunea reprezintă elemente cheie ale culturii organizaționale Bosch. Compania apreciază și promovează diversitatea de opinii, experiențe și perspective, deoarece acestea contribuie la adaptabilitatea organizației în perioade caracterizate de mari schimbări și asigură astfel succesul business-ului pe termen lung.

În cei 30 de ani de prezență în România, compania a valorificat talentele, abilitățile și personalitățile variate ale peste 10,500 de angajați de 43 naționalități, cu vârsta cuprinsă între 18 și 69 ani și cu peste 50 de procente femei în organizație. De asemenea, Bosch susține anual o serie de activități atât la nivel global cât și la nivel local pentru a promova conștientizarea diversității culturale, sociale, precum și a neurodiversității, contribuind la eliminarea stereotipurilor și prejudecăților față de colegii cu nevoi speciale și asigurând un mediu sigur pentru toți angajații, sărbătorind unicitatea fiecărui individ.

Bosch a implementat inițiativa „Smart Work” încă din 2021, pentru a asigura un mod de lucru flexibil. Prin acest program, compania a introdus un model de colaborare hibrid, care își propune să găsească echilibrul optim între lucrul de la distanță și prezența în locații, oferind astfel angajaților un nivel ridicat de confort și autonomie, încurajând stil de leadership autentic și incluziv. Echipele pot decide împreună cu managerii lor care este varianta cea mai bună pentru ei, ținând cont în permanență atât de nevoile business-ului cât și de preferințele angajaților.

De asemenea, prin programul de management al sănătății „befit”, dezvoltat împreună cu specialiști în domeniu, Bosch oferă ateliere de wellbeing, servicii de consultanță psihologică, sprijin pentru activități bazate pe interesele personale ale angajaților, oferă meniuri sănătoase în cantine, acordă sprijin pentru activități sportive și servicii medicale. Astfel Bosch susține un stil de viață sănătos, contribuie la sănătatea fizică și mentală a angajaților și se preocupă de bunăstarea lor.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.