BRD si UNICEF continua campania de donatii lunare „Prieteni UNICEF”

Reprezentanta UNICEF in Romania, in parteneriat cu BRD – Groupe Société Générale,  continua campania Prietenii UNICEF. Aceasta se va desfasura  in intervalul 22 octombrie – 23 decembrie,  in 66 de sucursale BRD din Iasi, Constanta, Ploiesti si Oradea. Scopul acestei campanii este de a convinge clientii BRD – Groupe Société Générale sa devina  Prieteni UNICEF, adica donatori lunari pentru copii. Astfel, UNICEF poate ajuta pe termen lung copiii dezavantajati din Romania, dar si din intreaga lume, bazandu-se pe un venit constant si putand planifica interventiile mai eficient si pe perioade mai lungi de timp, cu efecte durabile si sustenabile.

„O donatie lunara cat de mica poate ajuta un copil sa aiba o viata mai buna. La nivel international, in fiecare zi, 19.000 de copii sub cinci ani mor din cauze care pot fi prevenite. In Romania, copiii sunt cei mai afectati de saracie, violenta, abuz si neglijare. In acelasi timp, aproximativ 400.000 de copii nu merg la scoala in mod regulat, iar 40% dintre copiii de 15 ani sunt semianalfabeti. Impreuna cu partenerii sai, UNICEF lupta pentru ca toti copiii lumii sa fie hraniti corespunzator, sa creasca sanatosi alaturi de familiile lor, sa fie protejati impotriva violentei, exploatarii, abuzului si a neglijarii, sa aiba acces la educatie si sa se poata dezvolta la potentialul lor maxim”, spun reprezentantii UNICEF.

Persoanele fizice si juridice care au un cont curent deschis la BRD – Groupe Société Générale pot sprijini lunar copiii vulnerabili din Romania si din intreaga lume cu o donatie lunara, fara niciun comision nici pentru ei, nici pentru UNICEF si fara sa fie nevoie sa mearga de fiecare data la banca.

Mesagerii UNICEF sunt foarte usor de recunoscut: au o legitimatie stampilata, o mapa de prezentare a proiectelor UNICEF si nu cer niciodata bani in numerar. Pana acum, peste 3.000 de persoane au decis sa sprijine copiii din Romania si din intreaga lume devenind Prieteni UNICEF.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.