Britanicii ofera ONG-urilor peste 28.000 de lire sterline pe parcursul vietii. Metoda contactless poate impulsiona donatiile

studiu donatii blue crossUn studiu recent comandat de Hyunday UK si Stand Up Cancer, sub-brand al organizatiei Cancer Research UK, arata ca un britanic obisnuit ofera pe parcursul vietii peste 28.000 de lire sterline organizatiilor caritabile, in conditiile in care salariul mediu anual in Marea Britanie este 27.600 de lire.

Cele mai multe donatii in bani sunt facute direct din contul bancar (peste 16.000 de lire). Un britanic mai cheltuie pe timpul vietii aprox. 8000 de lire in magazinele caritabile si face donatii in bani/natura de peste 1000 de lire prin intermediul cutiilor/containerelor de colectare.

Studiul, efectuat pe un estantion de 2800 de adulti din 28 de orase, mai arata ca un procent de peste 1% din populatie doneaza peste 300 de lire lunar organizatiilor caritabile. Cei mai generosi britanici sunt cei din Oxford, urmati de londonezi si de rezidentii orasului Cardiff (Tara Galilor). Locuitorii orasului Oxford doneaza in medie 33,83 de lire si cheltuie peste 160 de lire lunar in magazinele caritabile. Un sfert dintre respondenti spun ca ar lasa bani unui ONG prin testament.

O alta concluzie a studiului este ca metoda donatiilor printr-un dispozitiv contactless devine din ce in ce mai atractiva pentru britanici. Un procent de 25% din valoarea donatiilor a fost directionat prin aceste dispozitive, iar respondentii au spus ca ar contribui mai mult, daca organizatiile ar folosi metoda contactless de strangere de fonduri. Un studiu realizat in 2015 de Charities Aid Foundation, Salvati Copiii si Visa Europe a relevat ca 30% dintre britanici ar dona contactless daca li s-ar oferi aceasta metoda. Iar procentul este cu siguranta mai mare astazi decat acum doi ani, si asta pentru ca procentul celor care nu mai folosesc sau au asupra lor mai putin bani bani cash a crescut considerabil.

ONG-urile britanice se adapteaza acestui trend si cauta solutii cat mai atractive de strangere de fonduri prin metoda contactless. The Blue Cross, organizatie pentru protectia animalelor, a inceput sa stranga fonduri la diverse evenimente sau in anumite puncte din oras cu ajutorul beneficiarilor, al cateilor care poarta o vesta de care este atasat un dispozitiv contactless. Donatorul nu trebuie decat sa apropie cardul de dispozitiv si, gata, o donatie de doua lire a intrat in contul ONG-ului. Iar cateii stiu a multumi cum se cuvine, dand din coada si gudurandu-se.

Stand Up to Cancer a inceput sa stranga strategic fonduri prin aceasta metoda in 2016. Rezultatul a fost ca donatiile directionate contactless au reprezentat 25% din totalul acestora. Anul acesta, in luna mai, Stand Up to Cancer si Hyundai Motor UK au anuntat incheierea unui parteneriat inovativ. Modelul electric Hyundai IONIQ este prima masina contactless din lume, oferind posibilitatea soferului si pasagerilor de a face donatii de 5 sau 10 lire prin apropierea cardului de anumite zone ale bordului masinii.

Sursa foto: Blue Cross

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.