BusinessMark organizeaza evenimentul CSR OVERVIEW 2018 – PARTENERIAT

CSR Overview 2018 BusinessMark organizeaza o noua editie a evenimentul CSR OVERVIEW, ce va avea loc pe 6 decembrie 2018 la Hotel Intercontinental.

CSRmedia.ro sustine acest eveniment in calitate de Partener Media.

 

CSR-ul incepe sa fie un element strategic esential pentru brandurile din zilele noastre, lucru care influenteaza toate departamentele unei organizatii, dar si procesul de aliniere a acestora la o viziune comuna.

Ce inseamna cu adevarat un brand responsabil? Cum poate CSR-ul sa depaseasca zona de marketing si sa se impregneze in valorile fundamentale ale companiei? Cum pot companiile influenta pozitiv propriile comunitati, incurajand angajatii si consumatorii sa fie si ei responsabili la randul lor? Cat de important este CSR-ul la nivel de business, dezvoltare si profitabilitate? Va invitam sa elaboram asupra acestora, la cea de a VI-a editie CSR Overview, pe 6 decembrie 2018, la Hotel InterContinental.

Ne vom bucura sa ii avem alaturi de noi pe:

  • MADALINA DICU – Global Corporate Citizenship, HONEYWELL ROMANIA
  • ALEX BRATU, Country Manager Romania & Bulgaria, JYSK
  • DANA DOBRESCU, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMANIA
  • CONSTANTIN FLORIN SARI, CSR & Good governance Manager, FEDERATIA ROMANA DE FOTBAL
  • OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP ROMANIA
  • CAMELIA DRAGOMIRESCU, Coatings Group Marketing Director, POLICOLOR-ORGACHIM
  • ALEXANDRU LAPUSAN, CEO & Founding partner, ZITEC
  • OANA DUMITRU, Director, RINGIER FOUNDATION

Cateva dintre temele abordate se vor orienta catre urmatoarele subiecte:

  • PURPOSE EQUALS PROFIT- Daca ne concentram pe indeplinirea scopurilor companiei, in termeni benefici pentru societate, va deveni mai usoara generarea de profit?
  • DEVELOP-SUSTAIN-ACHIEVE- Cum conturam obiective de dezvoltare responsabile si eficente? Pentru a ajunge la o economie cu adevarat sustenabila, companiile trebuie sa se axeze pe o viziune long-term in schimbul uneia concentrate pe termen scurt. 
  • STAKES ARE HIGH- Pentru a avea un brand cu adevarat responsabil, este necesar ca toti cei implicati in activitatea companiei sa dezvolte un comportament complementar. Cum incurajezi stakeholder-ii sa adopte o conduita responsabila?
  • MEASURE & REPORT- Cum masuram efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atat, cum raportam rentabiltatea investitiei si efectele sale asupra societatii? Monitorizarea devine esentiala in CSR.
  • TOP TO BOTTOM- Este necesar ca toti angajatii, de la Top Management la executivi, sa actioneze pe baza acelorasi valori. Cum reusim sa angajam toti membrii echipei in politici responsabile?
  • CREATING BRAND VALUE- In ce masura sunt brandurile sustenabile mai apreciate de catre consumatorii lor? Devin consumatorii mai receptivi asupra practicilor CSR pe care le practica brandurile lor preferate? CSR-ul ca factor de influentare a deciziei de cumparare.
  • SHARING IS CARING-  Transparenta este importanta in reasigurarea increderii din partea consumatorilor. Cum comunicam practicile CSR cu audienta astfel incat mesajul sa aduca valoare companiei, evitand fenomenul de Greenwashing?
  • IT’S ALL ABOUT YOU- Personalizarea devine din ce in ce mai importanta. Cum implicam angajatii in alegerea si implementarea cauzelor sociale sustinute de catre brand si ce efecte are acest lucru asupra echipelor?
  • EMPLOYER BRANDING- Care este rolul CSR in Employer Branding? Millennialii devin tot mai preocupati de impactul social al companiei unde lucreaza. De aceea, este important sa ne asiguram ca reusim sa rezonam cu valorile acestora. Cum reusim sa comunicam practicile responsabile cu milennialii si mai mult, cu generatia Z, care debuteaza pe piata muncii.
  • POSITIVELY DIFFERENT- CSR-ul ca parte din strategiile mai ample de branding si PR ale companiilor. Cum ne poate sustine CSR-ul in eforturile de diferentiere fata de concurenta?
  • NO ACTION IS SMALL- Responsabilitatea sociala nu ar trebui sa se rezume doar la gigantii industriei. Cum reusim sa implementam practici responsabile in companiile de dimensiuni mici si mijlocii, pentru a construi branduri puternice.  
  • SOCIAL INNOVATORS- Cum cream solutii inovatoare folosind principii sustenabile? Ce efect au acestea asupra performantei companiei?
  • RESPONSIBLE SOURCING- Este necesara transparenta si vizibilitate totala intre furnizor si companie, astfel incat lantul de aprovizionare sa fie sustenabil. Cum incurajam furnizorii sa implementeze politici de CSR si cum monitorizam activitatea lor?
  • IS THE FUTURE BRIGHT?- Cum arata viitorul nostru? Cum abordam un Human-Centered design in companii pentru ca societatea sa aiba un viitor stralucit? NO MORE FAKE NEWS- Stirile false sunt tot mai des intalnite in zilele noastre. Ce efect au acestea asupra societatii in care traim? Cum putem combate practicile de dezinformare din partea media, astfel incat societatea sa nu fie influentata in mod negativ?
  • NURTURE VS CONSUMERISM- Unde ne indreptam cand vine vorba de consum? Cum dezvoltam un comportament benefic pentru societatea in care traim?

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.