Carmeuse sustine formarea de “Profesori Altfel” in Brasov

carmeuse experimente bvCarmeuse investeste in “Profesorii altfel” formati de Centrul de Evaluare si Analize Educationale (CEAE) in judetul Brasov, incepand cu luna martie.

Acestia isi vor insusi cunostintele si abilitatile necesare utilizarii metodelor active in invatarea stiintelor exacte in scoala.

“Profesorii altfel” sunt cei care incurajeaza curiozitatea naturala a copiilor fata de lumea inconjuratoare, stimulandu-le prin tot ceea ce fac dorinta de a descoperi, de a intelege, de a gandi si capacitatea de a pune sub semnul intrebarii ceea ce vad in jurul lor.

Cu sprijinul Carmeuse, comunitatii de “profesori altfel” care, pana in acest moment numara peste 1800 de profesori la nivel national, i se vor alatura alti 20 de profesori in Brasov, care au inceput cursurile de formare organizate de CEAE. Astfel, in al doilea semestru al anului scolar 2017 – 2018, alti 1250 de elevi vor fi beneficiarii noii metode de invatare a stiintelor la clasa.

Proiectele ”Fizica altfel” si ”Chimia altfel” demarate de CEAE s-au potrivit perfect cu obiectivul Carmeuse de a investi in pregatirea cadrelor didactice. Schimbarea in educatie nu poate fi facuta decat cu implicarea celor care interactioneaza zi de zi cu copiii, iar un profesor bine pregatit, care isi adapteaza metoda in functie de nevoile copiilor, va marca pozitiv si va inspira generatii intregi. Le spunem bun venit profesorilor de fizica si chimie din judetele Brasov si Dambovita in Teacher’s Club, programul Carmeuse de dezvoltare a cadrelor didactice!”, a declarat Lorena Felder, HR Manager Carmeuse Holding Romania

Tot cu sprijinul Carmeuse, anul trecut au mai fost formati 25 de profesori de stiinte exacte (fizica si chimie) in judetul Dambovita.

Una dintre cele mai eficiente metode de a le pastra vie curiozitatea elevilor si de a-i ajuta sa inteleaga mai bine fenomenele studiate la stiintele naturii este metoda investigatiei. Un elev invata prin investigatie atunci cand se afla in fata unei probleme, cand studiaza cu atentie datele si relatiile cauzale,  reusind sa gaseasca cea mai buna solutie. In tot acest timp, profesorul devine facilitator al cunoasterii si, in acelasi timp, un partener al elevilor in procesul de invatare. Acest mod de lucru duce la o intelegere mai profunda a fenomenelor pe care le studiaza (are loc o invatare de profunzime), fiind folosit si in procesele de rationare din viata de zi cu zi.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.