Carrefour a gazduit Cursa Cumparaturilor Caritabile, organizata de United Way Romania

Carrefour - Inceperea CurseiCu sprijinul companiei Carrefour, Fundatia United Way Romania a organizat prima editie a Cursei Cumparaturilor Caritabile, in care 57 de voluntari – angajati din opt companii, jurnalisti si bloggeri – s-au inscris intr-o cursa contracronometru, pentru a ajuta 14 familii defavorizate.  Impartiti in echipe de cate 4 si incurajati de colegi,  voluntarii au incercat ca in timp record sa achizitioneze necesarul de alimente si produse de uz personal, necesare primelor familii inscrise in proiect. Timp de 2 ore, echipele, aspirante si la titlul de ”Cele mai rapide cumparaturi” au umplut cosul unei familii dezavantajate, pe baza unei liste de nevoi prestabilite si in limita unui buget donat de compania pe care a reprezentat-o. Pe langa alimente, produse de igiena, cumparaturile pentru cele 14 familii au inclus frigidere, masini de spalat, biciclete si jucarii pentru cei mici. Prima editie a Cursei Caritabile de Cumparaturi a numarat aproape 60 de concurenti,Carrefour - Echipele care au participat la cursa valoarea totala a bunurilor donate in cele doua ore de competitie ridicandu-se la aproximativ 60.000 lei.

Cristina_Damian_Director_Executiv_United_Way_CSRmedia.ro1Cursa Cumparaturilor Caritabile este un proiect in care abordam diferit atat relatia cu beneficiarii programelor noastre cat si cu sponsorii proiectelor derulate de United Way Romania. Numarul voluntarilor din companii si media inscrisi in cursa a fost mai mare decat estimarile initiale asa incat suntem optimisti in ce priveste urmatoarele etape ale competitiei. In opinia noastra, toti participantii la acest proiect sunt castigatori indiferent de locul pe care au terminat cursa iar cel mai important premiu pe care il primesc cei 57 de voluntari este bucuria de a darui”, a declarat Cristina Damian, Director Executiv United Way Romania.

In Romania,  statisticile oficiale arata ca 70% din bugetul lunar al unei gospodarii cu venituri medii este utilizat pentru a asigura necesarul de produse de baza. In mediile dezavanCarrefour - O parte din castigatoritajate, veniturile unei familii sunt de multe ori insuficiente pentru a acoperi aceste cheltuieli de baza, in special cand membrii familiei trebuie sa compenseze lipsa serviciilor sociale de stat, lipsa accesului la servicii medicale si chiar si la alocatii, in cazul copiilor.

Prin Cursa Cumparaturilor Caritabile, United Way Romania a ales sa ajute familii din Bucuresti si zonele limitrofe, cu venituri financiare reduse, ai caror membri se confrunta cu probleme de sanatate sau cu lipsuri acute de resurse, dar care doresc sa le ofere copiilor lor un viitor mai bun.

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SACursa Cumparaturilor Caritabile, o actiune umanitara in care Carrefour a crezut de la bun inceput,  este un ajutor bine venit pentru toate familiile care au venituri financiare precare. Suntem alaturi de orice gest caritabil care poate veni in sprijinul familiilor cu dificultati financiare sau actiuni prin care le putem asigura produse de maxima necesitate si le aduc bucurii si zile mai senine in case. Ne-a placut cu atat mai mult aceasta initiativa cu cat a reusit sa mobilizeze angajati din companii, jurnalisti din presa romaneasca si bloggeri pentru o cauza nobila, totul organizat intr-o maniera creativa, printr-o cursa contracronometru de cumparaturi”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

Membrii echipelor concurente sunt angajati ai unor companii precum Carrefour, Centrade-Cheil, Cetelem, DLA Piper, IBM, Raiffeisen Bank, Raiffeisen Leasing si Veranda (Central European Financial Services), printre acestia numarandu-se Andrei Pogonaru – Partner, Central European Financial Services, Genpact –si Calin Avram, CFO Genpact Europe.

Printre cei care au luat startul in competitia de cumparaturi caritabile se numara si bloggerii Anca Leibovici, Oana D. Botezatu, Alexandra Druta, Ariel Constantinof, Bianca Morus, Andrei Vulpescu, Florin Grozea si Alina Aliman care au facut cumparaturi pentru doua dintre familiile beneficiare ale evenimentului. Un alt sustinator United Way care a participat la eveniment este Diana Bart, prezentator Prima TV, care a inmanat medaliile si diplomele castigatorilor in cadrul festivitatii de premiere.

Echipa care a castigat prima editie este HELPAHOLICS, formata din angajati ai companiei DLA PIPER, aceasta terminand cursa intr-un timp de 31:36 minute. Locul II este ocupat de echipa SPEED FOR NEED, reprezentanta a companiei RAIFFEISEN. Locul III a fost ocupat de echipa UNITED FOR GOOD, reprezentata de echipa de bloggeri.

Prin programele sale, United Way Romania sprijina anual peste 500 de familii sa iasa din dificultate si sa spere la o viata mai buna. Prin ajutorul pe care United Way Romania il acorda, parintii sunt sustinuti profesional – pentru a isi gasi un loc de munca, financiar – pentru a isi intretine familia cu putinele resurse pe care le au, parental – pentru a-si sustine copiii sa primeasca o educatie de calitate, in timp ce copiii sunt integrati in centre de zi unde sunt ajutati sa isi continue scoala indiferent de lipsurile de acasa. Astfel, intreaga familie este ajutata sa ramana impreuna si sa depaseasca greutatile pe care le intampina.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.