Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Carrefour a lansat Duminica Verde – dedicata informarii clientilor despre consumul responsabil

Duminica VerdeCarrefour Romania a lansat Duminica Verde si propune romanilor o noua traditie in zilele de duminica: un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire si reciclare. Pentru ca tot mai multi consumatori sa deprinda acest obicei, Carrefour va comunica in fiecare zi de duminica, pana la finalul anului, actiuni concrete si modele care sprijina si inspira clientii in acest demers.

Duminica VERDE, parte din programul de economie circulara Punem Pret pe Plastic, este o initiativa prin care Carrefour va incuraja un consum responsabil de resurse in fiecare duminica,  prin introducerea de noi produse prietenoase cu mediul, eliminarea produselor de plastic, campanii educationale sau promotii dedicate in magazine, care sa sprijine romanii in dobandirea de obiceiuri mai bune. Odata cu acest program, Carrefour introduce noi acte concrete.

Credem in forta noastra de schimbare, dar si in responsabilitatea cu care vine aceasta. De aceea, ne luam angajamentul ca, pana la finalul anului, toata comunicarea Carrefour din zilele de duminica sa vorbeasca despre cum putem folosi mai responsabil plasticul si alte resurse, dar si sa ofere inspiratie in acest sens. Ne dorim sa cream o noua traditie, prin care sa transformam consumul responsabil de resurse intr-un obicei zilnic, pe termen lung”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member Carrefour Romania.    

Introducerea pungii 100% biodegradabile la raioanele fructe-legume, macelarie, peste, mezeluri, produse congelate vrac si mancare pentru animale vrac, contra sumei de 0.1 lei bucata. Pungile de plastic nu vor mai fi disponibile in Carrefour, reducand astfel un consum de aproape 6 milioane de pungi pe luna.

Colectarea uleiului folosit – la fiecare 3 litri de ulei folosit, Carrefour iti ofera la schimb 1 litru de ulei proaspat, marca proprie, iar la 5 litri de ulei folosit, primesti 2 litri de ulei proaspat. Incepand cu aceasta duminica, initiativa va fi disponibila in Carrefour Baneasa, iar pana la finalul lunii va fi implementata in toate cele 35 de hypermarketuri Carrefour. Actiunea este implementata cu sprijinul organizatiei  Respira Verde, care va colecta si procesa uleiul folosit pentru a-l transforma in biocombustibil si alte derivate.

Mai mult, incepand cu 1 noiembrie, uleiul va putea fi colectat si prin aplicatia BRINGO. Utilizatorii pot anunta livratorii direct din aplicatie intentia de a preda uleiul folosit, iar in momentul aducerii comenzii, livratorul va prelua uleiul si va oferi in schimb clientului ulei proaspat.

Extinderea programului Plata cu PET-ul in alte 5 orase, in care clientii pot achizitiona fructe si legume de la producatorii locali cu 1PET/ bucata. Caravana Plata cu PET-ul continua in intervalul 25 octombrie – 3 noiembrie in Oradea si Timisoara, iar in intervalul 8-17 noiembrie in Buzau si Bucuresti Park Lake. Plata cu PET-ul a avut loc deja in Cluj si Constanta.

Posibilitatea de a veni cu propria caserola pentru raioanele de gastronomie, mezeluri-branzeturi-masline, brutarie-patiserie-cofetarie, macelarie, peste. Putem reduce astfel, impreuna, peste 5 milioane de caserole de plastic, folosite de clientii Carrefour in 2018.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...