Carrefour da 1% din vanzarea produselor marca proprie catre 55 echipe de fotbal de juniori

cARREFOUR Echipa de juniori_FC Petrolul Ploiesti_1 Carrefour va directiona 1% din vanzarea fara TVA a produselor marca proprie si a produselor partenere special semnalizate la raft, catre cluburile de fotbal de juniori din 47 de orase din tara. Campania “Carrefour-Sponsorul fotbalistilor de maine” isi propune sa ofere clientilor Carrefour sansa de a deveni suporteri adevarati ai echipelor locale de fotbal de juniori, echipe ce se afla la inceput de drum, dar si sa incurajeze in acelasi timp pasiunea romanilor pentru fotbal. Astfel, Carrefour, alaturi de clientii sai, investeste in evolutia juniorilor in jucatori profesionisticARREFOUR C.S.M.S Iasi si se mobilizeaza pentru sustinerea echipelor care au nevoie de resurse pentru a trece in etape sportive superioare.

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SAPrin sustinerea echipelor de fotbal de juniori, Carrefour face un nou pas in a le oferi clientilor pasionati de fotbal sansa de a se bucura de o experienta unica atunci cand stiu ca pot contribui la dezvoltarea tinerilor jucatori de fotbal. Fotbalul naste pasiuni, ne demonstreaza inca o data Campionatul European de Fotbal 2016. Fiecare dintre noi isi doreste sa urmareasca meciurile echipei favorite alaturi de prieteni care ii impartasesc si inteleg pasiunea. Din acest motiv, Campania “Carrefour – Sponsorul fotbalistilor de maine” are rolul de a aduce laolalta fanii sportului de echipa in jurul unei cauze nobile- aceea de a le da ocazia sa sustina impreuna echipele de fotbal de juniori, care reprezinta, in esenta, viitorul fotbalului romanesc”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

Carrefour isi doreste prin aceasta campanie sa insufle clientilor valori sportive esentiale, precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea si importanta de a-si uni fortele pentru a reusi.

Pentru mai multe detalii, click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.