Carrefour si UNICEF strang fonduri pentru sustinerea educatiei

carreforu-si-unicefCarrefour si UNICEF in Romania continua eforturile de sustinere a educatiei, pentru al treilea an la rand,  printr-o campanie de strangere de fonduri. Astfel, pana pe 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate. In Romania, aproximativ 300.000 de copii sunt in afara sistemului de educatie, iar unul din cinci copii nu termina opt clase. Copiii cei mai expusi la riscul de a abandona scoala sunt: cei din familii sarace, din comunitati de romi, din mediul rural si copiii cu dizabilitati.

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SAContinuam si in acest an scolar sa-i sustinem pe cei mici si pe familiile lor sa ajunga increzatori la scoala. Educatia este cel mai bun mijloc de a reusi in viata, insa pentru multi copii, saracia este cel mai mare obstacol. Ne alaturam din nou, cu drag, demersului UNICEF de a oferi acestor copii sansa la o viata mai buna, cu o educatie accesibila si de calitate. Demersul UNICEF, ne permite astfel, inca o data, sa demonstram ca suntem un partener de durata in sprijinirea comunitatilor locale in cadrul carora activam. Campania de strangere de fonduri se bazeaza pe generozitatea clientilor nostri de a dona un leu la casa de marcat pentru a-i ajuta pe cei mici si pe familiile acestora”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

UNICEF si partenerii sai testeaza in 45 de scoli din judetul Bacau Pachetul Educatie Incluziva de Calitate. Acest pachet vizeaza atat cresterea calitatii educatiei, cat si participarea scolara a tuturor copiilor, in special a celor vulnerabili. Pachetul cuprinde interventii centrate pe copil realizate la nivelul scolii, familiei si al comunitatii. Pachetul educational are caracter universal, toti elevii si toate scolile putand beneficia de interventiile respective. Aceste interventii pun accent pe prevenirea nescolarizarii, absenteismului scolar, abandonului scolar si parasirii timpurii a scolii. Interventia vizeaza si cresterea rezultatelor invatarii si a competentelor dobandite.

Fondurile stranse prin aceasta campanie vor sprijini imbunatatirea capacitatii conducerii scolii si cadrelor didactice de a veni in sprijinul fiecarui copil in parte, potrivit nevoilor acestuia; imbunatatirea metodelor si instrumentelor didactice; crearea de parteneriate cu familiile elevilor si dezvoltarea abilitatilor parentale; mobilizarea comunitatilor in sensul sustinerii educatiei; imbunatatirea abilitatilor non-cognitive si motivatiei copiilor; incurajarea diversitatii in randul elevilor, indiferent de gen, etne, religie, (diz)abilitate si statut socio-economic. Obiectivul este ca fiecare copil sa se inscrie la scoala cat mai devreme, sa invete la potentialul sau maxim si sa fie pregatit corespunzator pentru a reusi pe piata muncii si pentru a avea o participare cetateneasca activa.

Carrefour este unul dintre partenerii de durata ai UNICEF in Romania, iar in anii trecuti clientii Carrefour au sprijinit 15.000 de copiii din 32 de scoli sa beneficieze de educatie in cadrul campaniei “Hai la Scoala!”. Astfel, in unele scoli, toti copiii au reusit sa finalizeze cursurile, iar abandonul a ajuns la 0%.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.