Carrefour si Via Viticola – Sarica Niculitel sustin impreuna proiectele Fundatiei Hospice – Casa Sperantei

Campanie caritabila Carrefour si Via Viticola - Sarica Niculitel pentru- Fundatia HospiceCarrefour Romania si Via Viticola – Sarica Niculitel au lansat campania „O fapta buna intr-un pahar de vin”. Astfel, la orice sticla de vin Via Viticola – Sarica Niculitel din campanie, cumparata din hipermarketurile Carrefour din toata tara, clientii vor avea posibilitatea sa doneze – in functie de achizitia facuta – 1 leu, 1,5 lei sau 3 lei din pretul la raft al produselor, catre Fundatiei Hospice Casa Sperantei.

Campania realizata de Via Viticola – Sarica Niculitel, in parteneriat cu Carrefour Romania, reprezinta o asociere in exclusivitate in Romania, dintre un producator de vin si un retailer pentru o cauza caritabila.

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SANe bucuram foarte mult sa sustinem un proiect atat de frumos, cu un impact considerabil pentru constientizarea colectiva a importantei paliatiei. Ne dorim prin aceasta campanie sa fim alaturi de persoanele care au nevoie de acest tratament si pentru care Fundatia Hospice ofera in mod gratuit ingrijiri medicale, ajutor social si suport psihologic,  dar in acelasi timp, ne propunem sa lansam un apel in randul clientilor nostri, rugandu-i sa se alature acestei initiative. Atat Via Viticola – Sarica Niculitei, cat si Fundatia Hospice Casa Sperantei, sunt partenerii nostri de incredere in oferirea unei vieti mai bune a comunitatilor in care ne desfasuram activitatea”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing, Carrefour Romania.

Timp de 6 luni, consumatorii se pot bucura de gustul unui vin romanesc de calitate – oferit de producatorul Via Viticola – Sarica Niculitel, dar, pe langa bucuria de a savura un pahar cu vin bun, cumparand unul din sortimentele de vin din campanie, comercializate in hypermarketurile Carrefour, pot face in acelasi timp si o fapta buna pentru cei mai putin norocosi.

Andreea Lica, Marketing manager, Via Viticola – Sarica Niculitel.Prin acesta campanie ne dorim foarte mult  sa contribuim la misiunea pe care Hospice Romania o are, si anume redarea demnitatii persoanelor si familiilor celor bolnavi de cancer in faza terminala. Suntem increzatori in consumatorii vinului nostru si stim ca vor rezona cu acesta campanie. Aniversarea celor 60 de ani ai podgoriei noastre (1958 – 2018) ne-am dori sa-i sarbatorim inregistrand un success al acestei campanii caritabile”, a declarat Andreea Lica, Marketing manager, Via Viticola – Sarica Niculitel.

Prin achizitionarea oricarei sticle de vin Via Viticola – Sarica Niculitel din campanie, clientii doneaza automat catre Fundatia Hospice Casa Sperantei o suma de bani: 1 leu la vinurile din gama Sarica, 1,5 lei la cele din gama Sarica Essentia si 3 lei la vinurile din gama Caii de la Letea.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.