Carrefour sustine tinerii pasionati de tehnologie, dornici sa faca primii pasi in antreprenoriat

Innovation Labs Carrefour 1 Carrefour Romania este, pentru al treilea an consecutiv, partenerul Innovation Labs 2018, program de accelerare destinat tinerilor dornici sa faca primii pasi in antreprenoriat.

Astfel, Carrefour sustine directia de dezvoltare in retail a evenimentului si incurajeaza tinerii sa propuna idei pentru produse inovatoare, care sa contribuie la cresterea mediului de business romanesc. In perioada 3-4 martie, a avut loc prima etapa a proiectului, Hackathon-ul din Bucuresti, unde Carrefour a fost prezent prin mentori de top. 

„Studiile arata ca din ce in ce mai multi tineri sunt atrasi de ideea dezvoltarii unui start-up. Suntem increzatori in potentialul lor, in ideile lor inovatoare, si vrem sa le oferim sprijinul necesar pentru a trece de la idee la un prototip viabil de produs, a declarat Ionut Nitoi, mentor Carrefour in cadrul programului Innovation Labs.

Hackathonul, organizat la Biblioteca Centrala a Universitatii Politehnica din Bucuresti, a reunit peste 200 de tineri creativi si ambitiosi. Timp de 24 de ore, echipele si-au conturat ideile, le-au sustinut in fata juriului din care a facut parte si Carrefour Romania, si au obtinut feedback de la mentori din ecosistemul inovarii digitale.

Programul Innovation Labs se aliniaza strategiei de dezvoltare si digitalizare a Carrefour, iar cele 2 zile petrecute alaturi de cele 40 de echipe inscrise la Hackathon-ul din Bucuresti ne-au oferit posibilitatea sa identificam solutii creative pentru cat mai multe directii de dezvoltare, de la imbunatatirea experientei clientilor nostri, pana la simplificarea proceselor operationale”, a declarat Gabriela Campean, mentor Carrefour in cadrul programului Innovation Labs.

Cele mai bune echipe au fost selectate pentru a intra in etapa de accelerare, care se va desfasura in urmatoarele 10 saptamani, sub indrumarea mentorilor, antreprenorilor si a specialistilor din business si IT&C, parte din program.

Printre proiectele castigatoare ale Hackathonului de la Bucuresti, pentru zona de Retail, se regasesc :

  • Proiectul CrowdLens care ofera posibilitatea de monitorizare a comportamentului clientilor in centrele comerciale, ajutand managerii sa inteleaga si sa rafineze experientele vizitatorilor;
  • Proiectul Tummy care propune o aplicatie de combatere a risipei alimentare.

Editia curenta a Innovation Labs este structurata in 3 etape: Hackathon, Boost Day si Demo Day. Hackathon-ul este un eveniment incitant ce ofera tinerelor echipe sansa de a-si contura mai clar ideile inovatoare, iar cele mai bune echipe vor continua sa isi dezvolte produsele in cadrul programului de mentorat din martie pana in mai, prin intalniri saptamanale cu specialisti din industria ICT si business. Impreuna cu mentorii, tinerii isi vor consolida si testa prototipul initial pentru a obtine un produs functional si atractiv. Echipele vor prezenta prototipurile pe 21 mai la Demo Day, etapa finala a proiectului,  in fata juriului, potentialilor investitori, partenerilor si mass media si vor deschide un nou inceput prin sansa de a castiga atentia unor finantatori, parteneri si noi utilizatori.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.