Ce mai face Nestle in CSR? Nu face rau. Sa intram pe Medium.com…

Nestle MediumDaca vrei sa afli ce mai face Nestle (U.S.A.) in zona responsbilitatii sociale, intri, cum e si firesc, pe site-ul Nestle. Te duci la sectiunea Media, apoi la Latest Stories. Dai clic pe Cele mai recente povesti si te trezesti intr-un cont dedicat Nestle pe Medium.com. Povestile si actiunile celui mai mare grup alimentar din lume sunt promovate asadar pe aceasta platforma sociala de condeie, de scris colectiv. De ce aici? In primul rand, poate pentru ca Medium.com e deschisa oricui ii pasa de lumea in care traieste si pe care vrea sa o faca mai buna – prin ideile si povestile sale. Si poate pentru ca Nestle stie si cate zeci de milioane de cititori unici acceseaza lunar platforma.

Cand intri in contul Nestle te intampina crezul companiei: Enhancing quality of life and contributing to a healthier future. Nestle si-a propus ca prin tot ce face bine (si prin tot ce nu face rau) sa creasca calitatea vietii si sa contribuie la un viitor mai sanatos. Ne uitam si la sintagma cheie sub care sunt etichetate articolele Nestle, la asa-zisele tag-uri: Community Engagement – Implicare comunitara.. Apoi ne uitam la categoriile paginii Nestle, a blogului sau, de fapt, pe Medium.com: Oameni si familie, Comunitati, Planeta, Inovare, Oamenii nostri si o sectiune speciala, pe care Nestle probabil vrea s-o promoveze mai bine – Parental Leave – o forma de concediu parental cu care, vom vedea, Nestle se mandreste.

Sub categorii se insiruie articolele. Vedem peste 25 de articole scrise incepand cu a doua jumatate a lunii mai. Deci contul Nestle pe Medium.com e recent creat… Activitate intensa in lunile iunie si iulie. Aproape 20 de autori, angajati Nestle in diverse pozitii, departamente. Stiluri (voit) diferite. Angajatii au un stil personal si povestesc cum viata lor personala si de familie este influentata in bine de viata profesionala, de ce le ofera Nestle. Si, pe buna dreptate, Nestle le ofera multe. Nestle ofera multe familiei. Tratamente pentru infertilitate, asistenta financiara pentru adoptii… Nu mai spunem ce ofera atunci cand in familia unuia dintre angajati vine barza. Cadouri, consultanti in lactatie, alimentatie si alte stimulente. Nestle nu-si uita parintele fondator al companiei. Acum peste 150 de ani, Henri Nestle se gandea la niste cereale pentru sanatatea copiilor subnutriti si, implicit, a familiei.

Sa ne uitam un pic la acea sectiune parentala de care povesteam. Asadar, Nestle vrea ca parintele copilului sa fie linistit. Daca copilul are nevoie de ingrijire, de pilda, parintele nu e linistit. Asa ca, parintele ingrijitor se bucura de un concediu de 14 saptamani platit de Nestle. Daca mai are nevoie de timp, parintele mai poate sta acasa cu copilul inca 12 saptamani. Parintele ingrijitor poate fi si un el, nu doar o ea. De la inceputul lui 2016, de cand Nestle a introdus aceasta forma de concediu paternal, barbatii au sarit in numar mare in ajutorul sotiilor…

Unul dintre autorii Nestle pe Medium.com este chiar Presedintele CEO al Nestle U.S.A., Paul Grimwood. Presedintele scrie si serios, si personal, adica, stilistic, se situeaza la mijloc. Titlurile articolelelor scrise de presedinte sunt ca niste citate celebre si subliniaza intotdeauna ideea de comunitate. Cel mai recent articol Nestle de pe Medium.com este chiar al presedintelui. Cultura organizationala a unei companii nu se cultiva in sediu. Cultura organizationala Nestle prinde contur in comunitate, povesteste presedintele in articol. Cititi-l…

Sursa foto: https://medium.com/nestle-usa

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.