CGS Romania sustine campanii pentru ingrijirea pacientilor cu boli incurabile

diploma.CGSComputer Generated Solutions (CGS) Romania sprijina actiunile HOSPICE Casa Sperantei de ingrijire a pacientilor cu boli incurabile. In primele patru luni ale anului, aproape 1000 de angajati ai unei companii multinationale din Romania au ales sa se implice in campania „2% pentru demnitate”. Printr-un gest simplu de redirectionare a 2% din impozitul pe venit, ei au strans peste 27 000 Euro, pentru ingrijirea celor aflati in cursa cu o boala incurabila. Campania „2% pentru demnitate” a fost lansata in primavara acestui an de catre HOSPICE Casa Sperantei si promoveaza facilitatea fiscala prin care persoanele fizice pot redirectiona 2% din impozitul pe venit platit catre stat in anul precedent pentru sustinerea activitatii unei organizatii non-profit.Centrul Hospice Casa Sperantei 2014

Acest mecanism exista de 12 ani si este singurul care permite persoanelor fizice sa ajute cu o suma de bani o cauza umanitara fara niciun cost. Printre sustinatorii acestei campanii se numara si cel mai mare furnizor de servicii outsourcing, din Romania, compania multinationala Computer Generated Solutions (CGS) Romania. Compania a devenit un sustinator al campaniilor HOSPICE Casa Sperantei inca din anul 2012, concentrandu-se, in special, pe campaniile de redirectionare a 2% din impozitul pe venit”, au declarat initiatorii proiectului.

Prin promovarea campaniei „2% pentru demnitate” in randul angajatilor sai, CGS Romania a adunat anul trecut peste 600 de formulare, materializate in peste 180 de zile de internare in unitatea cu paturi a HOSPICE Casa Sperantei. In primele patru luni ale anului 2015, aproape 1000 dintre angajatii CGS Romania, din Bucuresti si Brasov, au completat formularele de redirectionare a 2% din impozitul pe venit, asigurand, astfel, 225 de zile de internare si 400 de vizite de ingrijire la domiciliul pacientilor care sufera de boli incurabile.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.