Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Cicloteque a pus anul trecut in miscare peste 10.000 de bucuresteni

Nu mai putin de 10.000 de oameni au inchiriat anul trecut bicicletele disponibile in reteaua Cicloteque.  Cele 400 de biciclete au fost inchiriate de 25.000 de ori, media inchirierilor fiind de 2,5 ore/utilizator. Cele 51.000 de ore petrecute de utilizatorii Cicloteque pe bicicleta inseamna o economie de dioxid de carbon de 76,5 tone. Aceasta economie a fost  calculata dupa urmatorul algoritm: 1 ora de inchiriere a unei biciclete x 10 km parcursi (media distantei parcurse cu o bicicleta in Bucuresti intr-o ora) x 150 gr dioxid de carbon (media emisiilor de dioxid de carbon ale unui autoturism).

Printre cei mai fideli clienti ai retelei Cicloteque se numara un domn de 83 de ani, care este si cel mai varstnic biciclist inregistrat in sistem. El a acumulat anul trecut 43 de ore de mers pe doua roti. Nici doamnele nu se lasa mai prejos, cea mai varstnica clienta Cicloteque avand 79 de ani. Cu toate acestea, barbatilor le place sa mearga mai mult cu bicicleta pentru ca in program s-au inscris 10.751 de barbati si 9.920 de femei.

Cicloteque a avut si un campion al inchirierilor: bicicletele au fost inchiriate timp de 282 de ore de un utilizator de la centrul din Parcul Drumul Taberei.

”Ne mandrim si ne bucuram ca putem impartasi performantele realizate de proiectul Cicloteque, primul de acest fel in Romania. Putem sublinia ca, de la infiintare, Cicloteque si-a indeplinit obiectivele – de a fi o initiativa de succes, care se poate sustine si finanta singura, dar care mai ales contribuie la o serie de principii de viata sanatoasa in mediul urban”, a spus Anca Nuta, director Departamentul de Identitate si Comunicare – UniCredit Tiriac Bank.

In al patrulea an de functionare al Cicloteque, Asociatia MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank au deschis doua noi centre in Parcurile Drumul Taberei (fost Moghioros) si Titan, cu sprijinul Primariilor Sectoarelor 3 si 6, si o statie in apropierea Pietei Romane, la Centrul Public al Fundatiei Soros. Toate cele sase puncte de inchiriere sunt conectate intre ele, utilizatorii putand sa inchirieze bicicleta dintr-un centru si sa o returneze dupa folosire in altul, in functie de zona in care se afla.

”Patru ani de Cicloteque inseamna o crestere mai lenta decat ne-am fi dorit, dar sigura,  a numarului biciclistilor de pe strazile Bucurestiului, a interesului pentru mersul pe bicicleta in randul cetatenilor si a atentiei autoritatilor fata de biciclisti. Suntem inca departe de orase precum Amsterdam, Copenhaga sau Paris, dar ne indreptam cu pasi mici spre acest ideal biciclist”, a declarat Doru Mitrana, director executiv al Asociatiei MaiMultVerde.

Pe perioada iernii, centrele de inchiriat biciclete Cicloteque sunt inchise, urmand sa-si redeschida portile in primavara acestui an.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...