Ciocolata Milka se alatura programului de sustenabilitate Cocoa Life

Milka Cocoa Life logoMondelez Europe a anuntat ca brandul de ciocolata Milka se va alatura Cocoa Life, program de referinta la nivel de industrie, prin care compania se angajeaza ca in timp sa se aprovizioneze exclusiv cu cacao sustenabila. 

Tabletele Milka din Europa vor afisa pe ambalaj logo-ul Cocoa Life incepand cu luna august 2018. Pana la finalul anului 2019, compania se asteapta ca intreg portofoliul european de ciocolata Milka sa faca parte din program. Milka se alatura altor branduri din portofoliul Mondelēz International incluse in programul Cocoa Life: Cadbury Dairy Milk in Marea Britanie si Irlanda, Côte d’Or in Belgia si Franta, Freia si Marabou in tarile nordice si Oreo in Europa.

Suntem extrem de mandri sa vedem brandul Milka, cel mai mare brand al nostru de ciocolata din Europa, alaturandu-se programului Cocoa Life. 

Programul are un mare succes si, odata cu acest anunt, facem un pas important spre atingerea obiectivului nostru de a ajunge cu acest program la 200.000 de fermieri si un million de oameni pana in 2022”, a declarat Hubert Weber, Vicepresedinte Executiv si Presedinte Mondelez Europe.

Milka reprezinta ciocolata de calitate, fiind fabricata cu ingrediente de cea mai buna calitate, cum este laptele din Alpi.  Promisiunea brandului este reintarita acum prin intrarea in programul Cocoa Life. In plus, produsele Milka nu vor contine arome, coloranti sau conservanti artificiali.

Programul Cocoa Life are misiunea de a crea un lant de aprovizionare cu cacao sustenabila care sa impacteze pozitiv vietile oamenilor, raspunzand problemelor de mediu, cum ar fi despaduririle si schimbarile climatice, din sase tari de origine pentru aprovizionarea cu cacao: Gana, Coasta de Fildes, Indonezia, Republica Dominicana, India si Brazilia. Pana la sfarsitul anului 2017, in program au fost implicati 120.500 de fermieri din 1085 de comunitati si au fost impartiti peste un million de copaci pentru umbra,  ca parte a eforturilor globale de a raspunde schimbarilor climatice. Prin programul Cocoa Life, compania a crescut aprovizionarea cu materie prima sustenabila la 35%, cu 14% mai mult fata de 2016.

Evaluari independente au aratat ca in Ghana veniturile fermierilor din comunitatile incluse in programul Cocoa Life au crescut cu 49% si productia de cacao s-a imbunatatit cu 37%. In Indonezia, fermierii au raportat o crestere a productiei cu 10% si venituri mai mari cu 37%.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.