Ciuc Premium este alaturi de pasionatii de sport si bautorii de bere

Pentru al treilea an consecutiv, Ciuc Premium sprijina proiectul national de informare si promovare turistica i-Tour, inititat de Groove Hour.  i-Tour Schi ofera pasionatilor de sporturi de iarna din toata tara posibilitatea de a experimenta cat mai multe pratii de schi , asigurand accesul turistilor la informatii despre domeniile schiabile din 14 judete.

“Ciuc Premium a ales si in acest an sa se asocieze proiectului i-Tour Schi pentru ca este un proiect unic, ce pune in valoare patrimoniul turistic national. Pentru comunitatea Ciuc Premium conteaza doar gustul, iar in cazul iubitorilor de zapada si sporturi de iarna conteaza experienta adevarata pe partie. Continuam, astfel, traditia prin care sustinem atractiile montane si turismul activ in Romania,” a declarat Gabriela Galatanu, Group Brand Manager.

De asemenea, Ciuc Premium si-a propus sa scoata la lumina si experientele bautorului de bere si sa afle de ce beau romanii bere.  Denumita “Institutul de bere”, campania – promovata de 12 lideri de opinie – te provoaca sa te alaturi dezbaterii si sa spui motivele pentru care alegi sa savurezi o bere.

Heineken Romania intentioneaza sa arate astfel consumatorilor romani ca, desi exista nenumarate motive pentru care acestia aleg sa bea o anumita bere, “doar unul dintre ele ar trebui sa conteze cu adevarat in alegerea berii, respectiv gustul”.

Vineri, 27 ianuarie, va avea loc si o ampla dezbatere. Pana atunci, compania a facut publica o statistica din comentariile cititorilor campaniei, din care rezulta ca cei mai multi romani beau bere pentru socializare. Valoarea totala a premiilor puse in joc in aceasta campanie este de 12.750 de lei.

Pentru  mai multe informatii, click aici

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.