CivicVox ajuta ONG-urile sa-si faca vocea auzita

ONG-urile care au nevoie de suport in ceea ce priveste elaborarea, adoptarea si implementarea unor strategii mai eficiente de marketing şi comunicare se pot inscrie in programul CivicVox, derulat de IAA Young Professionals Romania. Echipe de tineri profesionisti din Marketing si Comunicare vor propune modalitati de comunicare adaptate nevoilor organizatiilor, pe care le vor implementa impreuna cu studenti voluntari.

“Noi credem in puterea comunicarii de a face lucrurile bune și mai bune și de aceea vrem sa ajutam ONG-urile sa iși faca vocea și mai auzita. Știm ca resursele sunt limitate in aceste organizatii și de aceea le sustinem punând experienta noastra și pasiunea la lucru intr-o maniera care sa ne reprezinte si in care efortul nostru sa conteze – ne implicam activ și voluntar in comunicarea proiectelor organizatiilor non-guvernamentale”, spune Nicoleta Deliu, Presedinte IAA Young Professionals Romania.

ONG-urile trebuie sa trimita pana la 1 martie  o scurta descriere a organizatiei (misiune, actiuni precedente, proiecte in desfasurare, numar membri etc.).  Aplicatiile trimise dupa aceasta data vor fi luate in considerare pentru urmatoarele selectii.

CivicVox este un proiect de consiliere in comunicare pentru ONG-urile care au nevoie de suport in aceasta zona.

Pentru mai multe detalii, click aici

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.