CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Clienții Lidl au donat în decembrie 37,5 tone de alimente, care au ajuns la 39.500 de beneficiari

Lidl România a donat 37,5 tone de alimente către comunitățile defavorizate.  Alimentele au fost donate de către clienții Lidl în luna decembrie, în 212 magazine din 90 de localități. Produsele donate de clienți au fost colectate de către Rețeaua Națională a Băncilor pentru Alimente și distribuite în mod periodic către 225 de ONG-uri din mai multe regiuni ale țării. În total alimentele au ajuns la peste 39.500 persoane vulnerabile: bătrâni, copii, adulți în prag de sărăcie sau persoane cu dizabilități.

Produsele cel mai frecvent donate au fost alimentele de bază, precum făină, ulei, paste, zahăr, orez, mălai și conserve. Și la această ediție a campaniei de colectare au participat toate cele 9 Bănci Regionale pentru Alimente ale rețelei, din București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța, Craiova și Galați.

Prin organizarea acestor acțiuni, Lidl își propune să îi implice și pe clienții săi în acțiuni de sprijinire a comunităților defavorizate. Astfel, de la prima ediție a colectei alimentare și până acum, clienții Lidl au donat peste 178 de tone de alimente.

Lidl România împreună cu rețeaua Băncilor pentru Alimente din România a organizat în ultimii 4 ani, șapte colecte de alimente cu ocazia sărbătorilor de iarnă, a sărbătorilor de Paști sau în sprijinul refugiaților. În total, prin toate aceste inițiative organizate de retailer, clienții au donat peste 178 de tone de alimente, care au ajuns la peste 225 de ONG-uri care sprijină persoane din comunități vulnerabile.

Colectele de alimente organizate în magazinele Lidl nu sunt singurele acțiuni prin care retailerul își propune să susțină misiunea Băncii pentru Alimente. În calitate de partener fondator, și-a asumat să susțină financiar costurile pentru începerea activității în fiecare Bancă Regională înființată și o parte din costurile de funcționare, dar și să contribuie la dezvoltarea infrastructurii pentru o asemenea rețea. Încă de la deschiderea primei Bănci, Lidl a investit 6.000.000 lei în dezvoltarea rețelei de Bănci pentru Alimente din România și a donat către aceasta peste 1.050 de tone de produse alimentare. 

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.