Clientii LIDL Romania au sustinut anul trecut cu 1,15 milioane lei, patru ONG-uri

lidlClientii si angajatii Lidl au donat anul trecut la casele de marcat 577.713 lei. Aceasta suma a fost suplimentata de companie, astfel ca un total de 1.155.426 lei a contribuit la indeplinirea misiunii a patru organizatii.

In perioada ianuarie-decembrie 2017, clientii si angajatii Lidl au putut dona in magazinele din toata tara, pentru a sustine patru asociatii: Fundatia Noi Orizonturi, Greenpeace Romania, Fundatia Leaders si Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei.

Lidl continua seria campaniilor de donatii din magazine si in anul 2018, prin sustinerea Centrului pentru Educatie si Dezvoltare Profesionala Step by Step. Campania a demarat in luna ianuarie si se va incheia in luna martie.

Cristina-Hanganu-LidlCa parte a strategiei noastre de responsabilitate sociala, ne indreptam eforturile catre asigurarea unui viitor mai bun pentru societate. Este o prioritate pentru noi sa ne alaturam initiativelor care aduc o schimbare pozitiva in Romania si ne bucuram ca si clientii Lidl cred in misiunile organizatiilor pe care le sustinem. Cu ajutorul partenerilor, angajatilor si clientilor nostri contribuim la dezvoltarea unor comunitati responsabile si ne indeplinim promisiunea de a construi impreuna un viitor mai bun”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Anul 2017 a inceput printr-o prima campanie de donatii la casele de marcat dedicata Fundatiei Noi Orizonturi si programului IMPACT, un program de educatie destinat tinerilor. In cadrul acestuia, tinerii isi dezvolta competente cheie prin implicarea in actiuni ce aduc o contributie comunitatii. Astfel, suma de 173.828,54 lei, obtinuta prin campania de strangere de fonduri ce a avut loc intre lunile ianuarie si martie a contribuit la sustinerea activitatii a peste 3000 de elevi si 400 de profesori implicati in program.

In perioada aprilie-iunie, seria campaniilor de donatii a continuat prin strangerea a 161.911,64 lei pentru demersurile Greenpeace Romania de a proteja padurile virgine, prin realizarea primului catalog al padurilor virgine din tara.

Intre lunile iulie si septembrie, clientii si angajatii Lidl au donat 123.452,57 lei pentru programul Fundatiei Leaders, dedicat sustinerii tinerilor care doresc sa dobandeasca competente de leadership.

Spre finalul anului, Lidl a continuat sa acorde sprijin organizatiilor ce dezvolta proiecte de educatie pentru tineri, sustinand Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei. In urma campaniei care a avut loc intre lunile noiembrie si decembrie, donatia in valoare de 118.519,95 lei contribuie la indeplinirea misiunii organizatiei de a dezvolta tinerii printr-un proces educativ non-formal, in urma caruia acestia devin actori responsabili in societatea romaneasca.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.