Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Coca-Cola HBC România: 2 tone de PET-uri adunate prin campania “PETcolectezi și câștigi”

Pet_Collect

Aproximativ 2 tone de PET-uri au fost colectate prin campania naționala “PETcolectezi și câștigi, derulată de Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu Auchan România și GreenPoint Management.

În doar patru luni, peste 1.500 de români au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET în spațiile de colectare special amenajate în hipermarketurile și supermarketurile Auchan din întreaga țară.

2022 Alice NichitaRezultatele obținute în cadrul acestei campanii ne confirmă încă o dată că fiecare gest produce o schimbare și doar împreună putem construi un viitor mai bun și o lume mai curată pentru generațiile care vin #DupăNoi. Ne bucură foarte mult implicarea oamenilor și suntem recunoscători că alături de consumatori și de partenerii noștri, Auchan, GreenPoint Management și Viitor Plus, am făcut încă un pas în călătoria noastră spre O Lume Fără Deșeuri. Și #NuNeOprimaici. Credem cu tărie că sustenabilitatea înseamnă să acționezi azi, gândindu-te la mâine, iar promisiunea noastră este să consolidăm un business sustenabil și să contribuim la schimbare”, a declarat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

În perioada 19 ianuarie – 18 mai 2022, consumatorii care au ales să colecteze separat ambalajele PET, folosind coșurile inteligente instalate în spațiile Auchan și urmând pașii de pe www.petcolect.ro, au fost recompensați cu premii. 

Participanții au putut câștiga în fiecare lună unul dintre cele 15 vouchere de cumpărături la Auchan, în valoare de 100 lei fiecare. De asemenea, la finalul campaniei, a fost acordat câte un coș cu produse marca Auchan pentru primii trei participanți care au colectat cele mai multe PET-uri pe întreaga durată de desfășurare.

Compania Coca-Cola HBC s-a angajat, la nivel global, ca, până în 2030, să recupereze și să trimită spre reciclare o cantitate de ambalaje echivalentă cu cea pe care o pune pe piață. Pentru a îndeplini acest angajament, prin proiectele construite în cadrul pilonului strategic După Noi Strângem Tot Noi, compania investește în programe de informare și educare cu privire la importanța colectării separate, precum și în proiecte de creștere a capacității de colectare prin infrastructură nouă.

În egală măsură, de la începutul anului 2020, întregul portofoliu de apă minerală naturală Dorna este îmbuteliat în PET deja reciclat (rPET). Acest lucru reduce cantitatea de plastic nou pe care Coca-Cola HBC România o pune pe piață cu 5000 de tone de plastic anual.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.