Coca-Cola HBC Romania – cea mai responsabila companie, pentru al treilea an consecutiv

Coca-Cola 1Coca-Cola HBC Romania a fost recunoscuta, pentru al treilea an consecutiv, ca cea mai responsabila companie din tara, prin transparenta si implicarea cu care a dezvoltat proiecte de responsabilitate sociala si de mediu, conform studiului „Romania CSR Index 2018”.

Sustenabilitatea este un aspect esential al culturii Coca-Cola HBC Romania, iar recunoasterea CSR Romanian Index 2018 reconfirma angajamentul companiei de a genera valoare pentru comunitatile din care face parte si de a construi proiecte relevante pe termen lung.

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Rom...Sustenabilitatea este parte integranta din strategia grupului nostru, Coca-Cola HBC, fie ca vorbim de proiecte de responsabilitate sociala sau de modelul de business. In ultimii 4 ani am fost recunoscuti ca lider in sustenabilitate in industria bauturilor, in Europa si intreaga lume, conform Dow Jones Sustainability Index. In plan local, ne bucura aceasta recunoastere din partea The Azores, pe care o primim pentru al treilea an consecutiv. Acest lucru ne responsabilizeaza si ne motiveaza sa continuam sa implementam proiecte cu impact real pentru comunitate. Nu in ultimul rand, este important sa putem vedea o crestere semnificativa a importantei pe care mediul local o acorda sustenabilitatii. Ii felicitam pe toti cei evidentiati pentru performantele in domeniu de studiul  CSR Index 2018. Este in beneficiul tuturor, mai ales al consumatorilor, ca sustenabilitatea sa devina un obiectiv vital pentru mediul de afaceri”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania.

Proiecte de impact

In abordarea de CSR, Coca-Cola HBC Romania porneste de la ideea ca succesul companiei este strans legat de sustenabilitatea comunitatilor in care este prezenta. Din acest motiv, implementeaza proiecte prin care contribuie la dezvoltarea durabila a comunitatilor locale.

  • Dupa Noi (dupanoi.ro) este platforma de programe de sustenabilitate a Coca-Cola HBC Romania. A fost dezvoltat ca un proiect special, al carui obiectiv principal este aducerea in prim-plan a importantei lucrurilor pe care le lasam in urma noastra – fie ca vorbim de oameni, de povesti, de traditii sau de un mediu sustenabil. In cadrul proiectului, Coca-Cola HBC Romania a organizat o serie de workshopuri in Tara Dornelor, cu mestesugarii locali, care au invatat sa foloseasca social media pentru a-si promova produsele. Coca-Cola HBC Romania a creat chiar in satul Ciocanesti un spatiu unde localnicii se pot conecta la internet. Participantii si-au creat 30 de pagini de Facebook, unde au publicat peste 1.000 de fotografii cu produsele lor.
  • Reamenajarea eco-turistica a casacadei Bigar, una dintre cele mai spectaculoase cascade din lume, a fost realizata la initiativa angajatilor companiei, ceea ce arata ca acea componenta participativa a proiectului este reala si produce rezultate. Cel mai important rezultat al proiectului este dublarea numarului de turisti.
  • De asemenea, in 2017, Coca-Cola HBC Romania a lansat proiectul de educatie La TINEri este Puterea, prin care isi propune sa contribuie la integrarea unui numar cat mai mare de tineri pe piata muncii. Proiectul se adreseaza tinerilor din grupuri vulnerabile, iar rezultatele programului au efecte pentru intreaga economie, care se confrunta cu o criza a fortei de munca adecvat calificate. In 2017, peste 550 de tineri din Vaslui, Prahova si Bucuresti au participat la ateliere de dezvoltare profesionala si personala. In 2018, La TINEri este Puterea continua prin lansarea unei platforme de e-learning, extinderea ariei geografice si cresterea numarului de parteneri institutionali implicati. Proiectul isi propune sa implice circa 3.000 de tineri.
  • Alaturi de Tasuleasa Social, Coca-Cola HBC Romania a lansat si implementat anul acesta „Ziua buna! – Ziua Voluntarilor Mici”, cea de-a patra editie. Cu o mobilizare spectaculoasa, proiectul a inregistrat peste 23.000 de elevi si profesori din 5 judete care au participat la colectarea a aproximativ 50 tone de deseuri de plastic din gospodariile lor, o initiativa dezvoltata in parteneriat cu Tasuleasa Social, sprijinita de Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie, Autoklass si Inspectoratele Scolare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.