Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Coca-Cola HBC Romania deschide prima Banca de Apa de pe Facebook

Cu ocazia Zilei Mondiale a Apei, serbate in fiecare an pe 22 martie, Coca-Cola HBC Romania, prin intermediul platformei RE Concept, a lansat aplicatia de Facebook Banca de Apa. Aplicatia permite utilizatorilor de internet ca in baza ID-ului unic de pe Facebook sa depuna la banca un pahar de apa. Toate contributiile se strang timp de aproape 3 luni in seif. La finalul proiectului compania Coca-Cola HBC Romania va dona in mod real toata cantitatea de apa acumulata, in zone afectate de inundatii sau canicula extrema.

„Apa este vitala pentru viata, iar pentru Coca-Cola este cea mai importanta resursa. Inca din 2003 am derulat proiecte de reducere a consumului de apa, iar in 2007 Grupul Coca-Cola Hellenic, din care facem parte, a introdus dezvoltarea durabila ca parte a strategiei de afaceri. Asta inseamna ca fiecare angajat al nostru are in planul sau de evolutie un indicator de dezvoltare durabila cum ar fi, de exemplu, economia de apa. De la investitii in linii de imbuteliere noi si performante care reduc consumul de apa necesar unui litru de produs pana la proiecte speciale ca acesta, preocuparea pentru apa face parte din viata noastra de zi cu zi”, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare, Coca-Cola HBC Romania.

Banca de apa este unicul proiect non-profit care permite efectuarea de operatiuni bancare clasice prin utilizarea unei resurse vitale, nu a uneia financiare. Banca incurajeaza depunerile, constituie un depozit la termen in vederea acumularii, ofera creditare gratuita si pune la dispozitie cel mai transparent sold curent, contorizand cu exactitate cata apa s-a strans si aratand publicului cine a  beneficiat de ea, spun initiatorii proiectului.
Pentru cine doreste sa depuna un pahar de apa in seif, click Aici

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...