Coca-Cola HBC Romania, Kaufland si Ursus Breweries au sustinut colectarea selectiva la Neversea

Dupa noi, strangem tot noi 2 Coca-Cola HBC Romania, Kaufland si Ursus Breweries au fost parteneri de colectare selectiva al celui mai mare festival de muzica de la malul Marii Negre, Neversea, pentru al doilea an la rand.

Coca-Cola HBC Romania a participat la Neversea cu programul Dupa noi, Strangem Tot Noi, o initiativa comuna Coca-Cola HBC si Coca-Cola Romania. Pentru a face cat mai accesibila colectarea selectiva, compania a instalat in cadrul festivalului infrastructura pentru colectare, cu sprijinul GreenPoint Management si, in acelasi timp, i-a informat pe participanti despre cum se face corect colectarea separata a deseurilor, cu ajutorul voluntarilor ViitorPlus. In ceea ce priveste infrastructura, au fost instalate 100 de puncte de colectare, o instalatie colectoare compusa din litere la dimensiune mare si o remorca ecologica care a colectat ambalaje de tip PET, respectiv can-uri de aluminiu.

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania„Continuam si in 2019 sa fim prezenti la cele mai importante festivaluri de muzica – si asta deoarece tinerii care participa la astfel de evenimente se dovedesc printre cei mai receptivi la mesajele ce tin de reciclare si sustenabilitate. Rulota Dupa noi, strangem tot noiSuntem increzatori ca, prin intermediul lor, vom reusi sa promovam o schimbare reala in ceea ce priveste colectarea selectiva in Romania. Nu in ultimul rand, suntem convinsi ca actiunile comune ale celor trei companii implicate in acest parteneriat pot servi ca model pentru mediul de business din Romania si pentru felul in care eforturile colective cresc impactul proiectelor dedicate unor cauze atat de importante cum este cea a protejarii mediului”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager al Coca-Cola HBC Romania.

Kaufland a pregatit pentru participantii la Neversea instalatii de colectare selectiva sub forma de litere gigant si ii iActivare Kauflandnvita pe acestia sa colecteze selectiv. Astfel, festivalierii care recicleaza sunt rasplatiti cu vederi pentru cei dragi, trimise prin cutia postala din festival. Activarea este realizata in parteneriat cu asociatia Act For Tomorrow.

Instalatiile au forma de litere si vor reprezenta patru cuvinte: implicare, pasiune, green si CSR. Toti cei care au lasat ambalajele reciclabile in interiorul oricarei litere au beneficiat de o vedere gratuita de la Neversea, care a fost trimisa la adresa indicata.

„Responsabilitatea si implicarea sociala sunt parte din modelul de business al Kaufland si suntem de parere ca fiecare din noi, prin actiuni cat de mici, isi poate aduce contributia pentru o lume mai buna. Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland RomaniaGrija fata de mediu este unul din pilonii nostri strategici, de aceea, ne bucuram sa fim prezenti la Neversea. Instalatiile de colectare selectiva pe care le-am amenajat la festival ofera tuturor posibilitatea de a se implica si de a proteja mediul inconjurator. Suntem convinsi ca astfel de parteneriate intre companii din Romania vor avea efecte benefice asupra eforturilor colective de responsabilitate sociala”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland Romania. 

Prin proiectele pe care le desfasoara, Kaufland Romania a investit in 2018 aproximativ 4 milioane de lei in proiecte ecologice si de responsabilitate fata de mediu. Pentru Neversea, Kaufland a pregatit mai multe zone speciale sustenabile, amenajate impreuna cu trei ONG-uri partenere, prin care promoveaza cauze de responsabilitate sociala, in timp ce invita festivalierii la distractie. 

In aceasta vara, Peroni Nastro Azzurro, marca de bere super-premium a Ursus Breweries,  a introdus in premiera paharul realizat din hartie pentru servirea berii la draft.

Pentru prima data in cadrul unui festival de muzica din Romania, un brand de bere a implementat servirea berii la draft din pahar de hartie reciclabila. In plus, participantii au putut colecta paharele de hartie in containerele special amenajate in zona de festival. Pe plaja Neversea au fost  amplasate 6 dispozitive de colectare cu o capacitate de pana la 4.000 de doze/zi fiecare, iar Peroni a incurajat participantii sa returneze dozele de bere consumate in cadrul festivalului.

 Robert Uzuna, Corporate Affairs Director Ursus Breweries„Continuitatea si consecventa sunt atributele pe care ne-am construit, in ultimii ani, toate campaniile noastre dedicate constientizarii importantei reciclarii. Ca parte din demersurile noastre, nu avea cum sa lipseasca si editia din acest an a Neversea. Suntem motivati, ca intotdeauna, de determinarea pe care am regasit-o la partenerii organizatori si de faptul ca avem alaturi alte companii, intr-o misiune asumata impreuna, pentru o Romanie mai buna. Mizam pe puterea exemplului autentic si ne dorim ca mesajul nostru dedicat mediului sa fie cat mai mult auzit, iar indemnurile noastre urmate de iubitorii festivalului Neversea si de toti romanii”, a declarat Robert Uzuna, Vicepresedinte Corporate Affairs al Ursus Breweries.

Evenimentele sustenabile care nu lasa in urma deseuri de ambalaje fac parte integranta din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul partenerilor Can Pack Recycling, EveryCanCounts Romania si GreenPoint Management.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.