Coca-Cola HBC Romania, lider in sustenabilitate pentru al patrulea an consecutiv

DupaNoi_inainte&dupaCoca-Cola HBC Romania a fost desemnata cea mai sustenabila companie de pe piata locala de catre Romania CSR Index 2019, pentru al patrulea an consecutiv. Informatiile analizate se refera atat la guvernanta corporativa si la aspecte privind diversitatea, cat si la aspecte care reflecta impactul economic, de mediu si social al companiei evaluate.

In cadrul Romania CSR Index 2019, Coca-Cola HBC Romania a inregistrat un scor imbunatatit fata de anul anterior, fiind, totodata, cel mai ridicat punctaj obtinut in cadrul acestei ierarhii – 98 de puncte din 100. Rezultatul reprezinta o recunoastere a implicarii companiei in proiecte de responsabilitate sociala si de mediu.

Irina Ionescu„Sustenabilitatea face parte din strategia noastra de business pe termen lung si ne bucura foarte mult sa primim aceasta recunoastere a eforturilor noastre. Le multumesc tuturor membrilor echipei Coca-Cola HBC Romania pentru contributia lor si pentru ca ne inspira sa facem tot timpul mai mult pentru sustenabilitatea operatiunilor noastre. Dincolo de aceasta ierarhie stabilita de Romania CSR Index 2019, cel mai important pentru compania noastra este sa fie un membru al comunitatii care contribuie la dezvoltarea acesteia si la binele oamenilor, la protejarea resurselor, precum si la un viitor mai bun pentru comunitate si membrii ei. In 2016, am lansat platforma de responsabilitate sociala Dupa Noi, care reuneste toate proiectele noastre menite sa ne ajute sa lasam in urma o lume mai buna. Mai mult, ne-am asumat obiectivul de a ne incuraja furnizorii si partenerii de afaceri sa adopte principiile noastre de sustenabilitate”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania.

Proiectele de sustenabilitate ale Coca-Cola HBC Romania vizeaza atat protectia mediului, cat si sprijinirea comunitatilor si a tinerilor si asigurarea oportunitatilor de dezvoltare pentru angajati.

Printre rezultatele acestor proiecte se numara:

  • Din martie 2017, 100% din energia folosita in cele 3 fabrici din Romania pentru procesele de productie provine din surse regenerabile si curate.
  • In 2017, compania a redus consumul de apa pentru procesele de productie din cele trei fabrici locale cu peste 11% fata de anul anterior.
  • Emisiile de CO2 au fost reduse cu 7% in 2017 fata de 2015.
  •  Mai bine de 90% dintre furnizorii Coca-Cola HBC Romania sunt locali, sustinand astfel economia Romaniei.
  •   In ultimii cinci ani, Coca-Cola HBC Romania a fost cel mai dorit angajator din domeniul FMCG, conform Catalyst Solutions, si a fost inclusa in Top 10 Cei mai Doriti Angajatori din Romania.
  •   Angajatii Coca-Cola HBC au dedicat in 2017 peste 720 de ore pentru implicarea in actiuni de voluntariat, printre care se numara: plantarea a peste 195.000 de copaci, impadurirea a peste 636.000 de metri patrati de teren si implicarea a 3.500 de tineri in proiectul La TINEri ESTE PUTEREA, pentru dezvoltarea lor personala si profesionala.
  •  In 2017, alaturi de Asociatia Viitor Plus, compania a reamenajat circuitul eco-turistic de la Cascada Bigar, proiect in urma caruia s-a dublat numarul de turisti din zona.
  •  Compania lucreaza alaturi de Tasuleasa Social la programe care incurajeaza colectarea deseurilor, prin Ziua Voluntarilor Mici, care are loc in fiecare an, sau Scoala de Mers pe Munte, care incurajeaza turismul in Romania.

Coca-Cola HBC Romania este lider al industriei de bauturi din Romania, cu trei fabrici, aflate la Ploiesti, Poiana Negrii si Timisoara. In aprilie 2019, compania a finalizat o investitie de 11 milioane de euro la fabrica din Poiana Negrii, pentru o noua linie de imbuteliere a apei care a determinat o scadere de 6% a cantitatii de apa consumate in procesul de productie si o eficienta energetica imbunatatita, in conditiile cresterii capacitatii de imbuteliere.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.