Coca-Cola Hellenic a reusit sa reduca si in 2011 consumul de apa

Grupul Coca-Cola Hellenic a publicat al noualea raport CSR, in care isi reafirma angajamentul de productie sustenabila in cele 28 de tari in care opereaza. Pentru pregatirea raportului compania a lucrat folosind cele mai stricte criterii si cele mai solide standarde internationale si, pentru al doilea an consecutiv, a primit clasificarea “A +” in urma unui audit independent efectuat de Global Reporting Initiative (GRI).

In 2011, compania și-a atins scopul pe termen lung de a se asigura ca 100% din apele uzate in cele 28 de tari in care isi desfasoara activitatea sunt tratate la un nivel care permite existenta vietii acvatice. Pentru a realiza acest lucru, sunt in functiune 44 de instalatii de tratare a apelor uzate.

Conform raportului, consumul total de apa a scazut in 2011 pentru al treilea an consecutiv, diminuandu-se cu 6% raportat la anul 2004. In consecinta, amprenta de apa operationala a companiei este astazi cu 58% mai mica comparativ cu anul 2004 – in ciuda cresterii volumului vanzarilor cu 55% in aceeasi perioada. Pana in 2020, Grupul Coca-Cola Hellenic isi propune sa diminueze consumul relativ de apa cu 40%, si amprenta de apa operationala cu 75% fata de 2004.

Compania lucreaza, de asemenea, pentru a creste gradul de constientizare a nevoii de protejare a resurselor de apa, analizand utilizarea apei in lantul de aprovizionare si protejarea bazinelor sale de captare. O serie de programe de buna gestionare a apei se desfasoara in comunitatile locale, in parteneriat cu guverne, ONG-uri si grupuri de conservare. In 2011, 5.000 de voluntari din operatiunile Coca-Cola Hellenic si din comunitatile locale au curatat mai mult de 750 de kilometri de maluri de rau, plaje si cai navigabile si au reimpadurit mai mult de 200.000 de metri patrati de teren.

Cititi mai jos intregul Raport de Sustenabilitate pe anul 2011 al grupului Coca-Cola Hellenic:
Coca Cola Social Responsibility Report 2011

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.