Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Coca-Cola si CSR Nest au lansat pe patru plaje “Cabina de schimbat obiceiurile”

coca cola 3 Colectarea deseurilor este un subiect sensibil in Romania: asta, pentru ca din cantitatea totala a deseurilor care pot fi refolosite, doar 11% ajung sa fie reciclate, conform celor mai recente date ale Comisiei Europene.

Doar pe litoral sunt generate, in fiecare sezon turistic, zeci de tone de deseuri. E nevoie de responsabilitatea fiecaruia dintre noi, dar si de solutii care sa sprijine colectarea separata a deseurilor, pentru reciclare. La provocarea aceasta si-au propus sa raspunda Coca-Cola Romania, Fundatia Coca-Cola si Asociatia CSR Nest.

De doi ani, proiectul Azi pentru Maine, sustinut de Fundatia Coca-Cola si implementat de CSR Nest, produce schimbari importante pe litoralul romanesc: anul trecut, 7 tone de deseuri au fost colectate separat in pubelele speciale instalate pe plaje, in parteneriat cu operatorii economici, iar anul acesta, pana in prezent, au fost colectate selectiv 25 de tone de deseuri.

O componenta importanta a initiativei o reprezinta constientizarea in randul turistilor, astfel ca proiectul a apelat, in acest sezon, si la activari pe plaja, menite sa atraga atentia si sa transforme actiunile de coca cola 2ecologizare intr-o experienta surprinzatoare si plina de satisfactii.

Una dintre ele este cabina care incurajeaza turisti sa-si schimbe obiceiurile…si tinuta pentru plaja.

Cele patru cabine de schimb instalate pe litoral sunt o aparitie inedita. La prima vedere, par imposibil de folosit, intrucat peretii sunt complet transparenti.

coca cola 3Solutia propusa de Coca-Cola si CSR Nest face din colectarea selectiva un exercitiu interesant. Astfel, turistii sunt indemnati sa colecteze plastic in peretii din plasa ai cabinelor, pentru a le putea folosi ulterior. Practic, cabina devine utilizabila doar daca turistii au grija de mediu.

Patru terase de pe plaja au instalat cate o astfel de cabina, astfel ca ele mai pot fi gasite, pana la incheierea sezonului, in Mamaia, la Havana Beach, Taboo beach si Plaja Curacao, si in Vama Veche, la plaja Oasis.

La final de sezon este asteptata anuntarea rezultatelor pentru cele trei luni de colectare selectiva pe litoral in cadrul proiectului. Editia de anul acesta a fost una mai ampla, iar rezultatele sunt pe masura.

Demersurile de promovare a colectarii separate, derulate de Coca-Cola Romania, Fundatia Coca-Cola si CSR Nest, vor continua si dupa incheierea sezonului estival, cu o componenta dedicata colectarii deseurilor in comunitate si in scoli.

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...