Coca-Cola si (RED) raspandesc vocea unei generatii fara SIDA

Coca colaThe Coca-Cola Company si (RED) au lansat campania „Raspandeste vocea unei generatii fara SIDA”, o inititiva globala care incurajeaza lupta impotriva transmiterii virusului HIV de la mama la copil. In cadrul campaniei, artisti de top precum Bono, Queen, Avicii sau OneRepublic vor lansa o serie de piese prin care fanii vor putea sustine direct cauza. Toate donatiile vor fi folosite de Fondul Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, a Tuberculozei si a Malariei, pentru finantarea serviciilor de prevenire, testare, consiliere si tratament a infectiilor cu HIV. Campania globala se va desfasura in urmatoarea luna, inclusiv de Ziua Internationala pentru Combatere a SIDA (1 Decembrie 2014) si transmite un mesaj de speranta si unitate pentru toti tinerii: ei au puterea de a stopa epidemia virusului HIV.

Emmanuel Seuge, Vice President, Global Alliances & Ventures, The Coca-Cola Company.“Unul dintre principalele obiective ale campaniei este de a folosi puterea muzicii pentru a-i face pe tineri sa realizeze ca este posibila o generatie fara SIDA. Suntem recunoscatori tuturor artistilor care ni s-au alaturat in acest demers remarcabil”, a declarat Emmanuel Seuge, Vice President, Global Alliances & Ventures, The Coca-Cola Company.

In fiecare zi, 650 de copii se nasc infectati cu virusul HIV, desi costul zilnic al tratamentelor medicale de prevenire este unul redus. Aceste tratamente pot reduce cu pana la 95% riscul ca o mama infectata cu HIV sa transmita virusul nou-nascutului. Pentru prima oara de la descoperirea virusului, in 2013 numarul celor tratati a fost mai mare decat numarul persoanelor deja infectate cu virusul HIV, ceea ce ne arata ca pandemia SIDA poate fi oprita.

Campania debuteaza cu melodia Queen “Let Me in Your Heart Again”, un cantec nelansat pana acum, mixat de William Orbit exclusiv pentru aceasta campanie. Melodia este interpretata de Freddie Mercury, care a murit in anul 1991 ca urmare a unor complicatii cauzate de maladia SIDA. In fiecare saptamana a campaniei, artistii implicati vor lansa cate o noua piesa. Melodiile vor putea fi descarcate de pe iTunes (www.iTunes.com/REDSound), iar incasarile vor ajunge la Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA.

Coca-Cola si RED au incheiat un parteneriat cu OMAZE, o platforma de top de strangere de fonduri prin intermediul careia utilizatorii care fac o donatie pot castiga experiente unice. Fanii pot accesa www.Omaze.com/CokeRED, unde vor avea sansa de a castiga experiente incredibile, in urma unei donatii:

Compania Coca-Cola se implica activ in initiative pentru stoparea HIV/SIDA. Incepand cu anul 2006, compania Coca-Cola, alaturi de fundatiile sale, a investit peste 15 milioane de dolari in lupta impotriva SIDA prin cresterea gradului de constientizare a problemei, prin educatie si prevenire. In 2011, in cadrul parteneriarului cu (RED), compania Coca-Cola s-a angajat sa sprijine strangerea sumei de 5 milioane de dolari pentru a fi donata Fondului Global de Lupta impotriva HIV/SIDA. Mai mult, Coca-Cola a donat direct alte 2 milioane de dolari catre Fondul Global. Anul acesta, compania isi va amplifica eforturile de sustinere a cauzei, desfasurand campania in peste 40 de tari din intreaga lume.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.