Colgate-Palmolive doneaza 2% din vanzari pentru renovarea spitalelor

Colgate-Palmolive va dona 2% din vanzarile inregistrate pe parcursul intregii luni iulie 2012 pentru renovarea spitalelor din Romania. In acest mod, compania marcheaza implinirea a 20 de ani pe piata din Romania. Prin toate programele de implicare sociala si de informare derulate in aceasta perioada, compania a promovat obiceiurile sanatoase pentru o igiena orala si personala completa, a incurajat proiectele de dezvoltare profesionala a tinerilor specialisti din domeniul medicinei dentare si a sustinut cu fonduri dezvoltarea, renovarea si dotarea tehnologica a spitalelor din Romania.

„Preocuparea permanenta pentru imbunatatirea calitatii vietii face parte din ADN-ul companiei Colgate-Palmolive. In acest sens, implicarea activa in societate, fie ca vorbim despre proiecte educationale sau despre campanii de responsabilitate sociala, a fost dintotdeauna o constanta in activitatea noastra”, au declarat reprezentantii Colgate-Palmolive (Romania).

Ca rezultat al programelor de responsabilitate sociala ale companiei 5.500.000 de elevi au beneficiat de programe de educatie pentru sanatate orala in scoli, prin intermediul carora au primit produse Colgate-Palmolive gratuite, iar 500.000 de copii au fost implicati in programul educational ”Spala-te pe maini”. Mai mult, compania a investit, anual 100.000 de lei pentru sustinerea facultatilor de medicina dentara si a acordat burse de 35.000 lei in fiecare an pentru studentii la medicina dentara. De-a lungul celor 20 de ani, peste 8.000 de medici dentisti au fost inclusi in programe de preventie in cabinetele de medicina dentara. Totodata, compania a realizat finantari importante pentru sustinerea institutiilor din sistemul sanitar, oferind donatii pentru renovarea si dotarea tehnologica cu echipamente de ultima ora si dezvoltarea spitalelor din Romania.

Articole similare...

2 Responses

  1. CRSH spune:

    Laudabil PR-ul. Dar nu mai bine publicati articolul la finalul lunii iulie, cand stiati cati bani s-au strans si ce va face Colgate concret cu ei? Ca “renovarea spitalelor din Romania” nu cred ca se poate face cu 2% din vanzarile Colgate pe o luna…
    Si de unde secretomania cu ‘reprezentantii companiei’ -nu au si ei un nume la PR / presa / marketing etc.?

  2. Redactia spune:

    Promitem ca o sa scriem si la finalul actiunii un articol despre cati bani s-au strans.
    E drept ca nu se pot renova spitalele cu 2% din vanzarile Colgate pe o luna, dar oricat de putin s-ar renova cu acesti bani, tot este un pas inainte. Pentru ca la cum arata multe spitale din tara noastra, chiar avem nevoie de fiecare “mana de ajutor”. Si apreciem orice gest in aceasta directie!

Lasă un răspuns la Redactia Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.