Colgate transforma 100.000 de zambete in produse pentru Crucea Rosie

In semn de recunostinta pentru atasamentul romanilor fata de brand, Colgate a lansat o noua campanie dedicata consumatorilor, prin care ii invita la strangerea a 100.000 de zambete. Toate zambetele vor fi transformate apoi in produse donate catre Crucea Rosie Romana. Campania intitulata sugestiv „Ajutam Romania sa zambeasca!” se desfasoara pana pe 7 octombrie, si implica un mix complet de canale de comunicare, asigurand o promovare cat mai complexa. In plus, campania beneficiaza de o importanta componenta interactiva, bazandu-se pe implicarea directa a consumatorilor, care devin astfel actorii principali ai acestei initiative sociale.

„Intreaga campanie este construita in jurul consumatorilor romani, care au fost alaturi de noi in proiectele realizate pana acum. Toate actiunile din cadrul campaniei se desfasoara impreuna si pentru consumatorii romani, subliniind relatia sincera pe care am creat-o impreuna in cei 20 de ani de existenta pe piata din Romania. Mai mult decat atat, ne bucuram sa avem alaturi de noi, in permanenta, asociatii si institutii importante care ne ajuta sa ajungem la categoriile sociale defavorizate si ne permit sa aducem cat mai multe zambete pe fetele romanilor”, au declarat reprezentantii Colgate-Palmolive Romania.

Campania „Ajutam Romania sa zambeasca!” are ca punct central in mediul digital aplicatia de facebook a paginii Colgate Romania, prin care se inregistreaza numarul de zambete adunate pe toata durata campaniei.

Fiecare utilizator poate contribui cu cel putin un zambet prin mai multe posibilitati: prin incarcarea unei poze in care zambeste sau prin interactiunile in cadrul aplicatiei de tip like sau share pe pagina de facebook Colgate Romania. Toate acestea sunt actualizate in permanenta in „Zambetometru”, instrumentul de contorizare a numarului de zambete stranse pana in acel moment.

Componenta in-store presupune un parteneriat important cu cele mai importante retele de magazine de tip Hypermarket, Supermarket si Cash & Carry, prin care cumparatorii sunt invitati sa se alature campaniei si sunt rasplatiti pentru alegerea produselor de ingrijire orala Colgate.

Pentru fiecare zambet inregistrat, indiferent ca este vorba de accesarea aplicatiei online sau de implicarea in mecanismul din magazine, Colgate va dona un produs catre Crucea Rosie Romana.

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.