Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Companiile Estée Lauder a publicat Raportul de Responsabilitate pe 2019

052119_PC_special_offers_free_shippingCompaniile Estée Lauder au publicat Raportul de responsabilitate corporativa pentru anul 2019. Documentul, „Inspirat de frumusete, bazat pe valorile noastre”, evidentiaza progresul si angajamentul companiei Estée Lauder de a consolida eforturile in domeniile de baza ale cetateniei, durabilitatii, si evidentiaza etapele cheie ale leadershipului  in practicile incluziunii si diversitatii.
Compania se straduieste constant sa isi imbunatateasca gradul de transparenta in termeni de cetatenie si durabilitate pentru a raspunde mai bine asteptarilor partilor interesate, in special a consumatorilor, investitorilor si angajatilor.

Printre cele mai importante obiective ale companiei se numara:
-Obiectivele de sustenabilitate a mediului in ceea ce priveste zero emisii nete de carbon si obtinerea a 100% energie regenerabila (RE100) pana la sfarsitul anului 2021;
-Prioritate pentru 4000 de ingrediente considerate sensibile in ceea ce priveste aprovizionarea responsabila, dezvoltarea si implementarea planurilor de actiune social si biodiversitate;
-Obiectivul social de a imbunatati bunastarea a 10 milioane de oameni din intreaga lume cu programe si subventii axate pe sanatate, educatie si mediu.

„Succesul companiilor Estée Lauder in lumea frumusetii de prestigiu, atat de dinamica si agila, se datoreaza pasiunii si daruirii angajatilor nostri, viziunii liderilor nostri si fortei brandurilor noastre iubite. Speram sa construim impreuna un viitor frumos si durabil.” a spus William. P. Lauder, presedinte executiv al The Estée Lauder Companies Inc.

Raportul poate fi citit aici: Raport de responsabilitate corporativa –  The Estée Lauder Companies 2019

Sursa foto: esteelauder.com

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...