COSMOTE planteaza un copac pentru fiecare telefon adus pentru reciclare

Pentru a marca Ora Pamantului, pe 31 martie, COSMOTE lanseaza o provocare pentru toti romanii. Astfel, pentru fiecare telefon mobil sau accesoriu adus pentru reciclare intr-un magazin COSMOTE sau Germanos pana in luna septembrie 2012, COSMOTE va planta cate un copac si il va ingriji pana va atinge maturitatea.

Aceasta este  prima initiativa importanta care leaga direct telefonia mobila de protectia mediului inconjurator.

„Invitam toti clientii nostri sa ne ajute sa reconstituim si sa reintinerim mediul inconjurator prin simpla aducere a unui telefon mobil vechi, nefolosit sau stricat. Am ales Ora Pamantului ca punct de plecare pentru aceasta campanie pentru a ne asigura ca tot mai multi utilizatori de telefonie mobila vor afla despre aceasta initiativa si ni se vor alatura. Prin aceasta provocare lansata odata cu Ora Pamantului, COSMOTE Romania intentioneaza sa creasca gradul de constientizare și responsabilizare a populatiei fata de protectia mediului. Si, bineinteles, in toate sediile COSMOTE se vor stinge luminile in zonele care nu sunt esentiale in cladirile de birouri din Bucuresti si din tara. In acest mod, fiecare dintre noi contribuie la a avea o planeta mai curata”, a declarat Ruxandra Voda, Corporate Affairs Manager, COSMOTE Romania.

COSMOTE Romania combina astfel doua programe dezvoltate de companie: I Love Recycling si Adopta o padure. Angajatii companiei vor planta toti copacii stransi in cursul acestei campanii in toamna anului 2012.

Adopta o padure fost lansat in 2009 cu un proiect pilot in Caciulati, cu 5.000 de copaci plantati, apoi a continuat in 2010 cu plantarea a 10.000 de puieti de stejar pe o suprafata de 20.000 de metri patrati la est de Ploiesti. Acest proiect a fost implementat cu sprijinul Asociatiei MaiMultVerde si al Administratiei Domeniilor Publice si Private din Ploiesti. COSMOTE Romania si-a luat angajamentul de a ingriji aceasta padure timp de cinci ani.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.