Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR ONG

Crucea Rosie Romana si Cruciani – impreuna pentru ajutorarea copiilor

Brand-ul italian Cruciani sustine programul Banca de Alimente al Crucii Rosii Romane. Astfel, pana pe 13 martie 2014, 10% din vanzarea bratarii trifoi cu patru foi de culoare rosie revine Crucii Rosii Romane. Proiectul Banca de Alimente a fost lansat de Crucea Rosie Romana in septembrie 2009, pe fondul impactului crizei economice mondiale si al cresterii preturilor la produsele alimentare, ca o solutie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Acesta presupune colectarea de alimente greu perisabile in magazinele partenere ale Bancii de Alimente: Carrefour, Mega Image, Real, Metro, Cora Cluj, Cora Mehedinti si Cora Arad, stocarea lor in depozitele Crucii Rosii si apoi distribuirea acestora catre persoanele vulnerabile din intreaga tara.

“Colaborarea cu brand-ul Cruciani ofera ocazia tuturor celor care doresc alinarea suferintei persoanelor vulnerabile sa se implice direct, prin achizitia unui accesoriu care este modern si usor de asortat. Bratara Cruciani trifoi cu 4 foi rosie poate fi achizitionata online www.brataricruciani.ro sau de la distribuitorii autozitati: lantul de bijuterii Cellini, lantul de bijuterii B&B Collection, lantul de Sali de fitness World Class, magazinul Pink&Blue si EliteMob . La finalul campaniei 10% din vanzarea acestor bratari vor fi donate proiectului Banca de Alimente al Crucii Rosii Romane”, spun initiatorii campaniei.

Ambasadorul Crucea Rosie – Iuliana Tudor si artistii romani, care sustin programul Banca de Alimente pentru copii, poarta deja bratara campaniei – un trifoi cu patru foi rosie. Dintre acestia ii amintim  pe Margareta Paslaru (foto), Andra, Nicole Cherry, Ralu-K si DJ Sava, Marcel Pavel, Nicolae Furdui Iancu, Maria Dragomiroiu, Oana Lianu si trupa Direcţia 5.

Timp de 4 ani, proiectul Banca de Alimente a reusit sa ajute cu alimente de baza si tichete sociale aproximativ 100 000 de familii sau persoane singure. Fiecare persoana sprijinita a primit un pachet cu alimente de baza in greutate de 12 kg continand: ulei, zahar, faina, malai, orez, paste fainoase, conserve de carne sau peste, conserve de legume, biscuiti.

Fenomenul bratarilor “trifoi cu patru foi” a debutat pe 2 iunie 2011, odata cu deschiderea primului magazin Cruciani de tip boutique, in Forte dei Marmi (Italia). A reprezentat un succes imens si imediat: timp de 60 de zile s-au format, in fata magazinului, cozi interminabile de oameni dornici sa achizitioneze bratarile din colectia de vara. Acest boom s-a raspandit rapid atat in intreaga tara cat si pe plan international (Europa, America si Japonia).

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...