CSR à la KPMG: impact, nu doar filantropie

Michael Hastings, Global head of Citizenship & Diversity KPMG International, puncteaza in 4 minute ce inseamna responsabilitatea sociala corporatista, ce oportunitati de angajare ofera si care este viitorul CSR.

Cele trei tipuri de relatii care se stabilesc in CSR sunt  companie-comunitate, companie-angajati, dar si angajati-comunitate. In viziunea lui Hastings, o companie trebuie sa ofere sansa si sa-si stimuleze angajatii sa faca ceva pentru lumea din jur.

Intr-un interviu de angajare, Michael Hastings ar vrea sa auda raspunsuri autentice de genul “Mi-ar placea sa pot schimba ceva”.

Responsabilitatea unei companii nu trebuie sa se rezume la filantropie si-atat, ci sa urmareasca impactul in comunitate, iar pentru asta o companie are nevoie de un plan strategic dedicat. Companiile ar trebui sa tinteasca mai sus, sa gaseasca solutii si sa rezolve nevoi, probleme, sa se implice chiar in rezolvarea unor conflicte.

 Fundatia KPMG
Infiintata in 2001, Fundatia KPMG se centreaza in special pe proiecte sociale si de educatie ai caror beneficiari sunt in primul rand copiii si tinerii defavorizati. Mai multe despre activitatea Fundatiei, aici
Compania KPMG
KPMG, firma international de audit si consultanta financiara a ocupat, potrivit Indexului Universum 2011, a 2-a pozitie in “topul celor mai atractivi angajatori”. Studiul a avut la baza intervievarea a 83.000 de studenti din marile universitati ale lumii din 12 tari: Brazilia, Canada, China, Franta, Germania, India, Italia, Japonia, Rusia, Spania, Statele Unite si Marea Britanie. In luna august a acestui an, KPMG International a anuntat ca va angaja in toata lumea aproximativ 75.000 de proaspat absolventi, in urmatorii 3 ani.

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.