CSR BRAND: E.ON Romania

e-on-ro-cfb

 

Incepand cu anul 2005, E.ON Romania a sustinut cu peste 7,8 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate sociala in comunitatile in care isi desfasoara activitatea, numarul total al beneficiarilor acestor initiative ridicandu-se la aproximativ 235.000.

Educatia este unul dintre domeniile pe care compania le-a sustinut prioritar. Astfel, in cei 10 ani, au fost derulate, cu sprijinul financiar al E.ON, proiecte in valoare totala de 3,5 milioane de euro, prin care compania a contribuit la educarea si dezvoltarea viitoarelor generatii, de acestea beneficiind mai mult de 155.000 de copii. Totodata, o atentie aparte a fost acordata incurajarii initiativelor si proiectelor din domeniile sanatate, cultura si social, acestea fiind finantate cu peste 3,7 milioane de euro.

Suntem parte a acestei societati. Suntem un grup international, dar ne comportam si ne consideram a fi o companie romaneasca, platitoare de taxe. Suntem foarte prezenti pe piata din Romania de aceea vrem sa contribuim la dezvoltarea societatii. De aceea suntem implicati si vom continua sa fim si mai implicati in domeniul responsabilitatii sociale” – Frank Hajdinjak, Director General al E.ON Romania.

Sustinerea sportului a reprezentat un alt domeniu de interes in care compania E.ON s-a implicat , de la competitii si jocuri pentru cei mici, pana la proiectele care incurajeaza miscarea si un stil de viata sanatos si activ. In cei 10 ani de prezenta in Romania, compania noastra a investit peste 510.000 euro in acest domeniu, prin proiecte precum „E.ON Kinder” sau „Bucurie in miscare”, numarul total al beneficiarilor fiind de peste 10.000.

In acelasi timp, in cadrul companiei a fost acordata o mare atentie dezvoltarii unei culturi a voluntariatului, astfel ca peste 1.400 de angajati s-au implicat ca voluntari in numeroase proiecte ale E.ON, avand impreuna o contributie la acest capitol de aproximativ 4.000 de ore de voluntariat.

In anul 2015, E.ON doreste sa-si continue implicarea in cadrul comunitatilor, atat prin proiecte deja consacrate, cum ar fi parteneriatul „Impreuna pentru siguranta” alaturi de I.G.S.U, „Energie in scolile copilariei” si „E.ON Kinder”, dar si prin proiecte noi, precum „10 elevi de nota 10”, prin intermediul caruia am recompensat 100 de elevi merituosi din 10 judete pentru performante la invatatura, sau „Daruieste lumina”, in cadrul caruia au fost donati 100.000 kWh unui numar de 12 institutii sociale din Romania.

 

 

  • Daruieste lumina: E.ON Energie Romania a donat 100.000 de kWh unor spitale, scoli si centre de copii si batrani, prin intermediul campaniei “Daruieste E on - -daruieste-luminalumina”. Derulat in luna aprilie prin intermediul platformei online www.daruiestelumina.ro, proiectul a urmarit mobilizarea romanilor pentru sustinerea a 12 institutii, acestia fiind chemati sa decida, in urma votului exprimat pe platforma online, dar si pe pagina de Facebook a campaniei, destinatarii celor 100.000 kWh. Beneficiarii au fost grupati in patru categorii, iar kilowatii au mers catre acestia cu fiecare click primit din partea vizitatorilor.

Cei 100000 de kWh au fost distribuiti astfel: Spitale – 24.754 kWh; Scoli – 31.885 kWh; Centre copii – 34.519 kWh si Case de batrani – 9.045 kWh.

Campania „Daruieste lumina” face parte dintr-o serie de proiecte si actiuni programate pentru 2015, an in care compania E.ON Romania marcheaza 10 ani de prezenta pe piata de energie locala.

  • Parteneriat cu IGSU – IMPREUNA PENTRU SIGURANTA: Initiat in toamna anului 2012, acesta este primul parteneriat incheiat intre Inspectoratul E-on- FOCGeneral pentru Situatii de Urgenta si o companie privata din domeniul energetic. Scopul parteneriatului vizeaza derularea in comun a unor campanii de informare, prevenire si constientizare a cetatenilor asupra pericolelor la care sunt expusi in cazul utilizarii necorespunzatoare a diferitelor surse de energie. Obiectivul programului este acela de reducere a numarului de incidente ca urmare a folosirii necorespunzatoare a surselor de energie.

Campania F.O.C. – Flacarile Omoara Copii:

Scop: reducerea numarului de incendii datorate neglijentei parintilor care nu isi supravegheaza copiii , care in lipsa lor, pot manevra gresit aparatele conectate la sursele de energiE-on- FOC 2014e.

Perioada de derulare: septembrie 2012 – august 2013
Actiuni intreprinse la nivel national: 4.743
Persoane participante: 627.841: 259.958 adulti si 367.883 copii
Materiale distribuite: 430.339: 37.452 afise, 324.669 flyere, 71.265 stickere
Diseminare prin intermediul mass-media:

  • 1 spot video – 60.085 difuzari la nivel local si national;
  • 1 spot audio – 56.512 difuzari la nivel local si national;
  • Presa scrisa – 732 articole in presa locala si nationala.

ACTIUNI IN CADRUL PARTENERIATULUI

Ziuna Informarii13 August 2013 – Ziua Informarii Preventive

Actiuni intreprinse: intrarea in contact direct cu populatia din zonele urbane aglomerate pentru trasmiterea mesajelor educative despre siguranta.
Scop: constientizarea cetatenilor asupra pericolelor la care se pot expune in cazul nerespectarii masurilor si regulilor de comportare specifice tipurilor de situatii de urgenta.
Persoane participante: 100.000

Lectii despre siguranta si prim ajutor

Perioada de desfasurare: mai-iunie 2013;
Obiectiv: informarea timpurie a copiilor despre utilizarea aparatelor care vin in contact cu sursele de energie, pericolele la care ne expunem si cum procedam in caz de accidente.
Participanti: reprezentanti ISU, SMURD;
Beneficiari: 3500 de copii din 18 de judete.

CAMPANIA RISC – RENUNTA! IMPROVIZATIILE SUNT CATASTROFALE

Scop:Logo RISC- E ON informarea si constientizarea populatiei asupra riscurilor produse in cazul improvizatiilor la sursele de energie.
Perioada de derulare: decembrie 2012 – august 2013
Actiuni intreprinse la nivel national: 3.330
Persoane participante: 310.144: 136.632 adulti si 173.682 copii
Materiale distribuite: 229.350: 8.108 afise, 169.414 flyere, 36.329 stickere
Diseminare prin intermediul mass-media:

  • 1 spot video – 36.249 difuzari la nivel local si national;
  • 4 spoturi audio – 18.723 difuzari la nivel local si national.
  • Presa scrisa – 432 articole in presa locala si nationala.

Campania “R.I.S.C. – Siguranta NU e un joc de noroc!”

  • DActiuni intreprinse - Siguranta nu e un joc de noroc - E ON Romania 2014ata lansare: noiembrie 2013 (reluat in 2014)
  • Scop: constientizarea populatiei asupra verificarii cosurilor de fum inainte de sezonul rece si asupra riscurilor la care se expun in cazul folosirii improvizatiilor la sursele de energie
  • Diseminare prin intermediul mass-media:Actiuni - Siguranta nu e un joc de noroc - E ON Romania 2014
    2 spoturi video;
    4 spoturi audio;
    machete cu reguli despre siguranta tiparite in ziare de interes national si regional
  • Materiale informative: 488.900 flyer; 18.800 afise si101.450 minicalendare.

Actiuni intreprinse in 2014:

  • Lectii despre siguranta: sustinute copiilor de catre voluntarii E.ON si reprezentanti I.G.S.U, pentru informarea acestora cu privire la folosirea in siguranta a surselor de energie.

     – peste 110 unitati de invatamant (urban si rural);

     – aproximativ 4000 de elevi participanti.

  • Puncte de informare: organizate in mall-uri, piete si zone urbane aglomerate
  • Saptamana Altfel: lectii interactive si demonstratii îin perioada 7-11 aprilie

     – 3000 de elevi participanti;

     – 29 de unitati de invatamant din 14 judete.


CAMPANIA “NU TREMUR LA CUTREMUR”
Nu tremur la cutremur 2015

  • DATA LANSARII: 26 ianuarie 2015
  • SCOP: informarea cetatenilor cu privire la modalitatile prin care se pot proteja impotriva unui seism. Sunt aduse la cunostinta populatiei, informatii despre masurile de pregatire a locuintei in caz in caz de cutremur, masurile privind pregatirea individuala si a familiei pentru a face fata unui seism, precum si comportamentul care trebuie adoptat pe durata si dupa producerea acestuia.
  • OBIECTIVE: Cunoasterea riscurilor la care este expusa o persoana in momentul declansarii unui cutremur; Prezentarea modalitatilor de protectie individuala si colectiva in timpul cutremurului; Necesitatea pregatirii individuale si colective.