CSR Brand: Groupama Asigurari

groupama-cf

Pentru o companie nascuta din mutualism, asa cum este cazul Groupama, responsabilitatea sociala este parte din ADN-ul ei. De peste 50 de ani, Groupama dezvolta o politica activa de preintampinare a riscurilor, mai ales in domeniile de securitate rutiera, sanatate, agricultura si prevenirea accidentelor domestice.

Politica locala de responsabilitate sociala este in acord cu valorile companiei: proximitate, responsabilitate, solidaritate – pe care le traducem in proiecte adresate comunitatilor. Actiunile Groupama merg in doua directii de protejare a clientului: prima este cea de ocrotire a lui prin informare si educare privind riscurile, iar a doua de apropiere fata de acesta, prin oferirea de suport si consultanta in momentele necesare.

Astfel, derulam proiecte de educare si informare in colaborare cu Politia Romana, proiecte cu ONG-uri, dar si un parteneriat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman. Actiunile noastre de responsabilitate sociala vizeaza construirea de relatii si dezvoltarea de proiecte pe termen lung, alaturi de partenerii nostri, deoarece credem ca doar prin continuitate vom ajunge la rezultate mai bune.

 

  • Groupama a asigurat cele trei lungmetraje romanesti de la Cannes: Groupama Asigurari continua traditia Groupama - filmede a se implica in sustinerea cinematografiei autohtone, asigurand filmele “Sieranevada”, de Cristi Puiu, “Bacalaureat”, de Cristian Mungiu, si “Caini”, de Bogdan Mirica, in sistem barter. Totalul primelor de asigurare reprezinta aproximativ 20 000 de euro.
    Parteneriatele incheiate local, in sistem barter, pentru realizarea filmelor au inclus asigurari de raspundere civila, de echipamente electronice, pentru incendiu si alte calamitati, CASCO si RCA, cargo si asigurare colectiva de accidente persoane, totalizand apoximativ 8000 de euro pentru lungmetrajul “Sieranevada”, 5300 de euro pentru ”Bacalaureat” si 6000 de euro pentru ”Caini”.
  • Campania „Nu-ti scapa casa din ochi!”: Campania a vizat informarea populatiei cu privire la modalitatile de prevenire a furturilor din locuinte. Groupama Asigurari_ tipologii de hoti_2013Campania “Nu-ti scapa casa din ochi!” a fost al treilea proiect derulat de Groupama Asigurari in colaborare cu Politia Romana, fiind al doilea dedicat prevenirii furturilor din locuinte.

Georgiana Miron, Director de Marketing si Comunicare Groupama AsigurariPrevenirea este pentru Groupama Asigurari o axa strategica in cadrul politicii de responsabilitate sociala, dezvoltata atat la nivel Grup, cat si in Romania. Am convingerea ca parteneriatul cu Inspectoratul General al Politiei Romane, alaturi de care am lansat al treilea proiect, va avea cel putin succesul celor anterioare. Preocuparea noastra comuna pentru educarea populatiei privind riscurile la care suntem cu totii expusi in ficeare zi va avea in continuare pentru noi importanta pe care o merita si angajamentul nostru pe termen lung”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing si Comunicare Groupama Asigurari.

  • Campania „Nu-ti lasa masina la indemana hotilor!”: Campania a avut drept scop informarea populatiei cu privire la modalitatile de prevenire a furturilor de si din autoturisme.
  • Campania ”Fii precaut. Hotii nu dorm!”:  In cadrul acestei campanii s-a avut in vedere informarea populatiei cu privire la modalitatile de prevenire a furturilor din locuinte.
  • Campania “Stinge! Inchide! Recicleaza!”: Scopul campaniei a fost acela de crestere a nivelului de constientizare si informare a consumatorilor din Romania cu privire la consumul durabil, la micile schimbari ale modului actual de viata, care pot aduce mari beneficii in viitor.
  • Crosul Casiopeeacursa impotriva cancerului la san: Aceasta actiune sportiva are caracter intern si ilustreaza prevenirea prin practicarea sportului, parte din politica de responsabilitate sociala desfasurata de Groupama Asigurari.
  • Sponsorizare Saptamana Sanatatii Mintale: Scopul proiectului vizeaza constientizarea populatiei clujene asupra tematicii sanatatii mintale.
  • “Terapia Asistata de Animale pentru Copii”: Proiectul a urmarit ajutorarea a 10 copii cu probleme de sanatate mintala (depresie, anxietate, probleme de comportament, probleme de comunicare, de somn, ADHD, tulburari alimentare) din Cluj-Napoca, cu un statut socio-economic scazut.
  • Shoebox – Campanie de ajutorare: Campania a avut caracter intern si a constat in donarea de obiecte impachetate intr-o cutie de pantofi: dulciuri, articole scolare, jucarii, produse de igiena, articole de imbracaminte etc.
  • Sponsorizarea Echipei  “LOW-GRAVITY”: Sustinerea “Low-Gravity” – echipa formata din 6 studenti de la Politehnica, al caror proiect – un dispozitiv creat pentru a repara fisurile navelor spatiale, chiar la fata locului – a fost ales de catre cei de la ESA (Agentia Eurospatiala Europeana) pentru a insoti racheta REXUS ce va decola din baza Kirkun, Suedia, in luna martie a anului 2014.
  • Parteneriat COSR (Comitetul Olimpic Roman): Performanta olimpicilor romani este sustinuta de Groupama Asigurari pe doua directii: preluarea unor griji prin prisma serviciilor oferite de Groupama Asigurari si crearea unor canale de comunicare prin care mesajul de sustinere al fiecarui roman sa ajunga la echipa olimpica.

* da click pe fiecare proiect in parte pentru a afla mai multe detalii.

Groupama Asigurari Sustine Inovatia