CSR BRAND – Penny Market

penny-cf

“Avem multe activitati in care ne implicam pentru ca vrem sa ajutam. Suntem in Romania pentru motive economice, dar in principal, vrem sa fim parte a tot ceea ce se intampla aici”. – Daniel Gross, director general al REWE Romania.

Politica de Responsabilitate Sociala a REWE Romania – Penny Market se axeaza, pe patru piloni, respectiv:

  • Implicare Sociala, ce are ca obiective: Promovarea sanatatii si a educatiei si Sustinerea persoanelor dezavantajate social.

Ca arii de actiune in aceasta directie sunt vizate:

  1. Sustinerea proiectelor si organizatiilor non-profit;
  2. Promovarea unei nutritii sanatoase,
  3. Promovarea educatiei si dezvoltarii copiilor si adolescentilor
  4. Educarea si informarea consumatorilor.
  • Angajati entuziasmati, implicati si productivi. Pentru aceasta se are in vedere:
  1.     Conditii de munca decente
  2.     Politica de resurse umane orientata catre etapele din viata angajatilor
  3.     Dezvoltare personala
  4.     Diversitate si oportunitati egale.
    Peste 100 de angajati au plantat copaci alaturi de Plantam Fapte Bune”.
    Aproape 100 de voluntari Penny Market s-au implicat incepand cu anul 2017 in constructia centrului comunitar din Buftea”.
  • Energie, clima si mediu.
    „Penny Market este primul retailer din Romania care a obtinut certificarea ISO 50001”

„Compania  urmareste sa aiba o contributie activa in procesul de conservare a resurselor si protectia mediului. Ne desfasuram activitatea de comert cu respectarea cadrului legal in vigoare, cu simt de raspundere ecologic si fara impact negativ asupra mediului inconjurator.”

Arii de actiune:

  1.  Cresterea eficientei energetice;
  2. Reducerea emisiilor;
  3. Conservarea resurselor
  • Trecem pe verde pentru ca ne pasa de Romania

REWE Group isi asuma cu seriozitate responsabilitatea fata de societate si fata de generatiile viitoare si isi aduce contributia pentru a proteja viitorul pe termen lung. Orientarea durabila este ancorata in declaratia de misiune REWE Group si reflectata in urmatorul principiu fundamental: “Suntem constienti de responsabilitatea ce ne revine si actionam intr-un mod sustenabil.”

  • Produse verzi Dezvoltarea unui sortiment sustenabil si promovarea consumului de produse sustenabile prin:
  1.     Asigurarea unor standarde sociale in cadrul lantului de furnizori.
  2.     Calitate si siguranta.
  3.     Protejarea diversitatii biologice.

 

 

  • Penny Market a sustinut Habitat for Humanity Romania la Bucharest International 10K: Penny Market a sustinut organizatia Habitat for Humanity in cadrul competitiei dPenny - Maraton Bucuresti 2018e alergare Bucharest International 10K, in calitate de sponsor principal al echipei Runners for Humanity, oferind suma de 10.000 euro pentru proiectele organizatiei.

Pe langa sprijinul financiar acordat echipei Runners for Humanity, Penny Market a sustinut toti cei 2.500 alergatori care au participat la Bucharest International 10K, oferind fructe proaspete si dulciuri pentru ca acestia sa-si refaca resursele de energie.

 

  • PENNVreau in clasa a 9-a PennyY Market sustine cu burse elevii din mediul rural inscrisi la scolile profesionale: PENNY Market sustine programul Bursa Profesionala dedicat elevilor din mediul rural inscrisi intr-o forma de invatamant profesional, printr-o sponsorizare anuala in valoare totala de 72.000 lei. Prin intermediul programului desfasurat de Fundatia World Vision Romania se stabilesc burse individuale in valoare de 200 de lei. Totodata, tinerii au oportunitatea de participare la activitati educative si de formare, astfel incat sa le creasca acestora sansele reale de integrate pe piata muncii.

 

  • PENNY Market este alaturi de copiii din familiile SOS Satele Copiilor din Bucuresti: Echipa PENNY Market a fost, de Sarbatori, alaturi de SOS Satele Copiilor penny sos satele copiilor 13Romania, respectiv de familiile din satul SOS din Bucuresti , aducand, bucurie si speranta pentru acestea.

Continuand planul de responsabilitate sociala inceput, acela de a ajuta pe termen lung copiii ce nu mai au alaturi familia biologica, compania a oferit toate produsele necesare prepararii mesei de sarbatori pentru toate cele 10 familii care traiesc in satul SOS din Bucuresti.

De asemenea, in acest moment, Penny Market acopera integral cheltuielile uneia din casele SOS din Bucuresti, pe durata unui an de zile.

 

  • Penny Market: 11 tineri au absolvit programul educational “Formare Duala in retail”: Penny Market, parte a Grupului REWE, a ales absolventii programului Penny Dual Educationeducational gratuit de Formare Duala in retail.

Astfel, 11 tineri sunt calificati pentru a activa in domeniul retail-ului, iar doi dintre ei vor folosi diploma internationala de comerciant in Germania. Realizat in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie Romano-Germana AHK si Profiles International, Formarea Duala in retail pentru tineri este un program de pregatire care are ca scop calificarea tinerilor in acest domeniu aflat in continua dezvoltare.

Participantii la program au urmat o serie de cursuri teoretice si practice, concepute si realizate la standardele educationale germane, la finalul carora obtin certificate de calificare pentru „Comerciant vanzator marfuri alimentare si nealimentare”.

 

  • PENNY Market_HabitatfirHumanity (4)PENNY Market a sustinut cu 80000 de euro reabilitarea unui dinspensar din judetul Bacau: REWE Romania, prin lantul de magazine Penny Market, sponsorizeaza cu 80.000 de euro reabilitarea dispensarului din localitatea Nicolae Balcescu, judetul Bacau. Astfel, grupul REWE sprijina si in acest an misiunea Habitat for Humanity Romania de a eradica locuirea precara si a construi comunitati durabile.

Aproximativ 3.200 de persoane din judetul Bacau vor beneficia de un dispensar la standarde europene. Implicarea REWE Romania in cadrul acestui proiect face parte din angajamentul pe care compania si l-a asumat de a oferi comunitatilor in care activeaza resurse sustenabile ce pot imbunatati calitatea vietii si de a crea sanse reale pentru un viitor mai bun, mai sigur, mai linistit. La reabilitarea dispensarului au participat 120 de angajati ai companiei.
 


 

REWE Group – Guidelines for Sustainable Business Practices