CSR Brand – Porsche Romania

porsche-ro-cf

Plecand de la excelenta in materie de personal si de la portofoliul de marci (Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda si Volkswagen Autovehicule Comerciale) cu un aspect impecabil, masini sustenabile cu functionalitati avansate, cu performante deosebite in protectia mediului, ne-am propus sa ajustam politica de CSR, daruind comunitatii in mod sustinut, prin noul program de implicare in comunitate: ”Mobilizam excelenta”. Acest program de implicare va avea trei arii esentiale pe care compania le sustine:

  • Investim in excelenta in educatie;
  • Sprijinim eco-inovatia;
  • Stimulam design-ului urban.

Pe parcursul programului de CSR vom masura impactul economic, social si de mediu pe care actiunile companiei le va avea in comunitate. Pentru aceasta, vom apela la metodologia Social Return on Investment (SROI), care permite monetizarea rezultatelor obtinute, sub forma unui raport intre investitie si valoarea rezultata. SROI a inceput in Statele Unite si a fost folosit global multi ani, pana cand a fost standardizat in Marea Britanie din anul 2009. SROI foloseste principii aliniate la standardele de calitate A1000 SES.

Hincu Andreea-CSR Manager“La Porsche Romania credem ca sustenabilitatea este una din componentele esentiale care asigura succesul economic al companiei. Toate actiunile si initiativele noastre sunt in beneficiul oamenilor si al mediului si produc valoare adaugata pentru comunitate, in sensul dezvoltarii conditiilor de viata ale beneficiarilor intr-o maniera vizibila, pe termen lung.
Ne lasam inspirati de marcile de autovehicule pe care le distribuim si investim in arii care privesc sustenabilitatea produselor si a lantului de distributie, impactul asupra mediului, grija pentru angajati si etica in afaceri.
Programele noastre de responsabilitate sociala oglindesc obiectivele noastre de business, astfel incat sa reprezinte valorile companiei pe termen lung si sa se intalneasca cu nevoile comunitatilor in care ne desfasuram activitatea”, a declarat Andreea Hincu, CSR Manager.

Parteneriate pe termen lung cu organizatii non-profit

Porsche Romania este definit de excelenta in toate ariile in care investeste. De mai mult de 18 ani, compania sustine proiecte sociale, sportive, culturale si de mediu din toata tara. Odata cu noua strategie de responsabilitate sociala, pe langa programul ”Mobilizam pentru excelenta”, vom pastra actiuni de sponsorizare cu 6 organizatii non-profit, cu care avem un parteneriat traditional.
Pentru Caritas Bucuresti, oferim sprijin copiilor cu dizabilitati, dar si copiilor lipsiti de ocrotire parinteasca din Casa Sf. Ioan, pentru care contribuim la costurile legate de hrana, haine sau vacante. De asemenea, ne implicam angajatii in proiecte de voluntariat in beneficiul acestor copii, pe care ii ajutam la teme sau pentru care renovam parti din Casa.
Printr-un parteneriat cu Fundatia Regina Maria, incurajam infiintarea de clinici sociale de care sa beneficieze bucurestenii fara asigurare sociala.
Sustinem Hope and Homes for Children Romania, in demersurile ambitioase ale organizatiei de a reforma intreg sistemul de protectie a copilului, pana in anul 2020.
Impreuna cu Make a wish Romania, indeplinim dorintele copiilor care sufera de boli si afectiuni medicale ce le pun viata in pericol, pentru a le aduce speranta si a le pune zambetul pe buze.
La Swimathon Bucuresti, organizat de Fundatia Comunitara Bucuresti, participam pentru a doua oara cu o echipa de angajati ai companiei, care vor inota pentru ca o parte din copiii inscrisi in programul Make a Wish sa isi indeplineasca dorintele.
Alaturi de ARDOR sustinem tinerii campioni la dezbateri la nivel international, o forma noua de oratorie, un sport intelectual pe care mii de tineri il practica ca o scoala alternativa.

  • Porsche Romania – Mobilizam excelenta, 2016. Compania a lansat cea de-a doua editie a programului de responsabilitate sociala, Mobilizam excelenta, dezvoltat impreuna cu Fundatia ComunPorsche Romania Green Mogoitara Bucuresti. Gandit ca o forma de investitie pe termen lung in comunitatea locala, programul este dezvoltat pe trei directii strategice: Design urban, Educatie urbana, Burse de excelenta si are un buget total de de 514.500 de lei. Competitiile pentru proiectele inscrise in primele doua directii strategice, Design urban si Burse de excelenta, sunt deschise pentru inscrieri in perioada 19 mai – 25 iulie. Directia de Design urban se adreseaza organizatiilor, institutiilor, grupurilor de initiativa sau persoanelor care doresc sa initieze proiecte de revitalizare urbana, in acord cu principiile inovative de economie de resurse si sustenabilitate. Bursele de excelenta vor fi oferite copiilor si tinerilor cu varste intre 10 si 20 ani, care fac performanta in arta si sport.

 

  • Serviciul de Ajutor Maltez 02Sustinerea proiectului Masa pe roti: Porsche Romania, impreuna cu Porsche Leasing Romania, au sponsorizat cu 13.000 de euro proiectul „Masa pe roti”, derulat de Serviciul de Ajutor Maltez in Romania. Suma acopera o mare parte a costurilor pe care le implica acest proiect in anul 2014. Proiectul „Masa pe roti” are ca scop sprijinirea persoanelor de varsta a treia prin furnizarea gratuita a unei mese calde zilnice la domiciliu. Beneficiarii din capitala sunt 20 de varstnici imobilizati la domiciliu datorita bolilor de care sufera, cu venituri mult sub minimul necesar pentru supravietuire, fara ajutor din partea apartinatorilor, oameni singuri si neputinciosi.

 

  • Masa pe roti: Porsche Romania a donat in octombrie 2012 un autoturism VW Caddy, Porsche-Romania_donatie_autoturism_Serviciul_de_Ajutor_Maltez0_2012pentru ca varstnicii imobilizati la domiciliu din cauza varstei sau a bolilor de care sufera si cu venituri precare sa poata beneficia de o masa calda in fiecare zi. Masina va parcurge peste 16.000 km intr-un an si le furnizeaza beneficiarilor nu doar hrana de care au nevoie ci si bucuria unei vizite din partea voluntarilor.

 

  • Donatie pentru proiectul Adevarul este in inima ta: Donatie dHabitat_Adevarul_este_in_inima_tae 25.000 de dolari facuta de Porsche pentru campania Habitat for Humanity, “Adevarul este in inima ta”, care isi propune sa asigure conditii decente de locuit pentru familiile care traiesc in saracie extrema. Porsche Romania a sustinut si reconstructia caselor dupa indunatiile din 2010, in campania „Daruieste demnitate”, dar si proiectul Big Build 2011, cand peste 800 de voluntari au construit 10 case in 5 zile. 

 

  • Scrisoare catre Mos Craciun: Angajatii Grupului Porsche Romania au decis sa fie ei Mos Craciun pentru copiii din 11 case de tip familial din Baia Mare.Aproape 100 de copii din 11 Case de Tip Familial s au scris scrisori catre Mos Craciun. Scrisorile au fost apoi incarcate pe o platforma online, care a permis angajatilor Grupului Porsche Romania se le vizualizeze pe fiecare in parte si sa decida care este copilasul caruia ii vor face o mare bucurie in dimineata de Craciun.

* da click pe fiecare proiect in parte pentru a afla detalii.

 

Porsche ROMANIA Cod de Conduita