CSR Brand – SAMSUNG Romania

samsung-ro-cfv3new

 

Viziunea Samsung pentru 2020 se afla in centrul angajamentului nostru de a crea o lume mai buna, plina de experiente digitale mai bogate, prin intermediul unor tehnologii si produse inovatoare.

Scopul nostru este sa devenim un brand indragit, o companie inovatoare si respectata. In acest sens, ne dedicam eforturile creativitatii, valorilor comune impartasite cu partenerii nostri, inovatiei si echipei noastre. Am furnizat cele mai bune produse si servicii din lume datorita pasiunii pentru inovatie si functionarii optime.

In 2016, Samsung a lansat o noua platforma – Do What You Can’t / DWYC. De atunci, platforma s-a dezvoltat si a devenit o filosofie a brand-ului, mai mult decat un simplu slogan, prin care Samsung vrea sa arate ca oricine iti poate atinge potentialul maxim, cu putin ajutor.

Cu sprijinul oamenilor si al tehnologiei, imposibilul devine posibil si oricine isi poate depasi limitele, dand mai departe spiritul #dowhatyoucant.

Spiritul DWYC inseamna ca Samsung face din inovatia in tehnologie un scop in sine si reuseste sa schimbe in bine vietile oamenilor.

Aceasta filosofie ii inspira pe oameni, le ofera ceva cu care pot rezona. Tehnologia este un catalizator pentru toate proiectele, indiferent daca acestea sunt personale sau profesionale.

Iar ca lider in tehnologie, Samsung doreste sa ii sprijine pe cei care traiesc viziunea brandului, sa obtina excelenta in ceea ce fac, sa isi exprime propria voce si sa isi construiasca brand-ul personal.
Misiunea brandului este de a aduce tehnologia in mainile celor care au un impact real in comunitatile lor, in mainile celor care sunt lideri, nu adepti, care sunt inovatori, nu imitatori, influenceri, nu influentati.

          1.  Changeneers:
Samsung dezvolta programe de responsabilitate sociala in Romania inca din 2011, cu obiectivul de a ajuta comunitatea sa-si atinga potentialul si sa prospere si in viitor.  Pentru a atinge acest obiectiv, oferim acces la cea mai inovatoare tehnologie disponibila pentru a sustine tanara generatie in drumul spre construirea unui viitor mai bun.

Prin proiectul Changeneers, Samsung si Impact Hub si-au propus sa gaseasca acei game tech changers care pot contribui la rezolvarea problemelor comunitatii prin tehnologie. Competitia Changeneers a ajuns la cea de-a doua editie in 2019 si a cautat acele startup-uri care au un impact pozitiv prin tehnologie, care pot prezenta cel putin un concept validat cu clienti, un prototip sau o solutie functionala la data finalei.

Changeneers inseamna mai mult decat un concurs de idei. Changeneers ofera un intreg ecosistem, o adevarata comunitate: tinerii antreprenori isi pot testa ideile, sunt mentorati, au acces la webinarii, meet-ups, asadar sunt ghidati si ajutati sa gaseasca cea mai buna varianta sa lanseze pe piata produsul tech.

Samsung competitie

Din cele aproape 50 de inscrieri, au fost selectati 12 finalisti, care au intrat in marea finala din 18 aprilie. Iata ce solutii au propus ei:

  • Hero – o aplicatie care face procesul de donare mai prietenos construind o comunitate de donatori de sange.
  • Arttachment – o aplicatie pentru parinti care sprijina atasamentul dintre copil si parinte si care ii ajuta pe parinți sa devina mai increzatori in abilitatile lor.
  • eMedi – aduce toate intrebarile despre BAC pe o singura platforma si propune un mod diferit de invatare.
  • I’m fine – isi propune sa ajute adultii care sufera de depresie prin intermediul unei aplicatii, cu cele mai noi tehnologii: AI, un bot de discuție si Big Data.
  • Fast Rides – o aplicatie de carpooling destinata companiilor si cladirilor de birouri, care conecteaza si grupeaza intre ei angajatii care merg in aceeasi directie cu masina.
  • Parentool – o aplicatie mobila care ofera parintilor cu ajutorul AI si psihologiei, o experienta personalizata, in functie de etapa in care se afla, atat ei, cat și copilul lor.
  • Prepi – soluția pentru toti elevii din Romania care vor sa ia examenul de bacalaureat.  Proiectul implica o serie de algoritmi proprii si servicii software combinate cu scopul de a realiza o platforma online care sa ajute elevul sa se pregatească inteligent pentru examenul la Matematica.
  • Parking Spotter – o solutie inovativa care ajuta soferii sa gaseasca cel mai apropiat loc de parcare prin analiza automata a imaginilor furnizate de camerele video.
  • Auttie App – singura aplicatie adresata copiilor cu dificultati de invatare, ce extinde terapia specializata.
  • XVision – o aplicatie de analiza a radiografiilor care folosește inteligenta artificiala pentru a genera interpretari precise. XVision este o aplicatie web gandita ca un asistent pentru radiologi.
  • VASK – primul sistem de purificare a aerului pentru vehicule. Produsul este amplasat pe partea din fata sau pe partea superioara a vehiculului. In timp ce masina ruleaza, aerul poluat intra in filtru, apoi aerul curat este eliberat inapoi in atmosfera.
  • Nummo – o aplicatie de logopedie interactiva care ajuta copiii cu implant cohlear sau care au diverse dizabilitati de auz sa isi imbunatateasca auzul.

Parking Spotter a reusit sa convinga juriul si sa castige finantarea de 10.000 de euro.

Parking Spotter este o solutie inovativa care ajuta soferii sa gaseasca cel mai apropiat loc de parcare prin analiza automata a imaginilor furnizate de camerele video. Parking Spotter este o platforma software ce analizeaza datele furnizate de camerele pentru supraveghere video amplasate in parcari pentru a transmite informatii despre starea locurilor de parcare atat soferilor, cat si administratorilor unor astfel de locatii. Astfel, atunci cand un sofer intra intr-o parcare in care este instalata solutia Parking Spotter, va primi prin intermediul aplicatiei mobile informatii legate de locurile de parcare libere aflate in proximitatea utilizatorului.


Infographic_Changeneers

Mai multe informatii puteti accesa pe site-ul competitiei. 

                 2. Samsung sustine inovatia in domeniul cultural si tinerii artisti contemporani romani

Activam intr-un domeniu extrem de dinamic si Samsung continua sa inoveze pentru a inspira progresul uman, prin idei si proiecte inovatoare care contribuie la dezvoltarea comunitatii si a societatii, in ansamblul sau. Samsung inspira si creeaza viitorul prin idei si tehnologii inovatoare ce redefinesc universul televizoarelor, smartphone-urilor, accesoriilor smart, tabletelor, camerelor foto, electrocasnicelor digitale, imprimantelor, echipamentelor medicale, sistemelor de retele, semiconductoarelor si solutiilor de afisaj digital. Tocmai de aceea, crearea unor experiente inovatoare intr-un mediu digital a venit natural, ca o continuare fireasca a dorintei noastre de a evolua.  

Samsung si One Night Gallery continua parteneriatul inceput in 2018 prin care colaboreaza pentru crearea unor experiente augmentate, AR, VR si alte experiente imersive ocazionate de evenimentele culturale semnate de One Night Gallery.

OnSamsung One Night Gallerye Night Gallery este prima galerie de new media art din Romania care imbina arta si tehnologia intr-un nou concept de expozitie ad-hoc, sustinand tinerii artisti si designerii romani prin crearea unor experiente artistice alternative, completate de inovatie si tehnologie. Punte intre artisti si tehnologie, One Night Gallery a facilitat crearea celei mai cuprinzatoare platforme de arta in realitate virtuala si augmentata, promovata pana acum in cadrul a opt ediţii, trei galerii pop-up si doua expozitii colective, toate create in parteneriat cu Samsung.
Facilitator al experientelor augmentate este noua aplicatie dARe by Samsung, disponibila gratuit in Google Play si App Store.

Sambata, 30 martie, in Casa Monteoru personajele din ilustratiile Anei Banica au prins viata in realitatea augmentata.

Ana Banica, designer si artist vizual, este indragostita de culorile vii si contrastele puternice pe care le obține cu ajutorul culorilor guasa, in forme pline, bine definite. Creaturi mitologice, animale salbatice, pisici si pasari mari si mici – impreuna fac parte din jungla imaginata de Ana, care pentru o seara a pus stapanire pe Casa Monteoru, monument istoric din centrul orasuui.

Pe langa toate acestea, prima editie din 2019 a venit cu o noua componenta care imbina arta si tehnologia – in premiera in Romania, transferul de stil artistic a fost folosit live, prin intermediul unei solutii dezvoltate in-house, care permite folosirea in timp real a inteligentei artificiale (AI) pentru generarea unor noi imagini si filmari, cu stiluri invatate anterior de sistem, prin analizarea mai multor lucrari ale Anei Banica.

Descarca aplicatia dARe by Samsung:

        3. TRENDS OF TOMORROWprogram de mentorat dedicat celor cu varste intre 16 si 18 ani.
Programul de CSR a inceput cu lansarea unui program de mentorat, pentru a inspira, educa si familiariza elevii liceeni (16 – 18 ani) cu abilitatile digitale si tenditele de pe piata muncii.

Samsung - #TomorrowMe_Timisoara_10Studiile arata ca un numar tot mai mare de tineri lucreaza in alt domeniu decat cel pentru care s-au pregatit. Programul a vrut sa traga un semnal de alarma  asupra urmatoarelor lucruri:

  • Alegerea carierei corecte bazate pe vocatie
  • Provocarea competentelor digitale, pana in 2015, 95% dintre joburi vor necesita competente digitale (potrivit unui studiu al Comisiei Europene)

In 2014, pentru prima data in liceele locale, Samsung a introdus teste de Orientare Vocationala, atestate la nivel international, „Alege jobul care ti se potriveste!” – ghidand elevii in directia potrivita pentru a-si alege profesia, nu in functie de sugestiile parintilor sau ale prietenilor, ci bazandu-se pe ceea ce li se potriveste cel mai bine, in functie de personalitate, interese si nivel de inteligenta.

Programul s-a adresat si fanilor din Social Media de pe pagina de Facebook dedicata Samsung Trends of Tomorrow. Adolescentii au fost rugati sa completeze un preview al testului Holland, in timp ce invatau despre importanta alegerii unei cariere in directia corecta. 25 dintre ei au castigat teste Holland pe care sa le completeze in intregime.

Si mai mult, au fost implicati mentorii Samsung in peste 30 de intalniri din licee, iar acestia le-au vorbit elevilor despre competentele digitale si cerintele pentru carierele visurilor lor.

Acest lucru le va spori sansele de a-si construi o cariera de succes care sa ii satisfaca si va diminua procentul absolventilor care activeaza in alt domeniu decat cel pentru care s-au pregatit.