CSR4WOMEN by AVON i-a reunit pe cei care schimba lumea prin implicare sociala

CSR4Women - Avon_2015AVON Cosmetics Romania a organizat cea de-a treia editie a conferintei CSR4WOMEN, singurul eveniment din Romania dedicat campaniilor sociale pentru femei. CSR4WOMEN by AVON a reunit companiile, ONG-urile si numeroasele personalitati publice implicate in astfel de proiecte. Scopul conferintei a fost acela de oferi sprijin si de a facilita dialogul intre toti cei care sunt alaturi de femei si promoveaza respectul de sine, frumusetea, sanataCSR4Women - Avon 01_2015tea si drepturile acestora. Cea de-a treia editie si cea mai mare de pana acum a fost organizata sub forma unei conferinte cu doua paneluri ce s-au desfasurat in paralel, urmate de gala in cadrul careia patru proiecte au primit distinctia CSR4WOMEN.

Tema celei de-a treia editii, “Schimba lumea prin implicare”, a stat sub semnul campaniei globale de comunicare AVON, “Schimba lumea prin frumusete”. Toate proiectele care au fost prezentate si dezbatute in cadrul conferintei au aratat, cu exemple concrete, ca frumusetea inseamna in primul rand determinare, curaj, perseverenta si dorinta de a produce o schimbare actionand direct”, spun organizatorii evenimentului.

In acest an, au fost sarbatoCSR4Women - Avon 02_2015rite nu doar proiectele pentru femei desfasurate la nivel national, ci si initiativele mici, pornite fara finantare, dezvoltate in micro-comunitati de catre femei dornice sa schimbe ceva. Au fost premiate patru proiecte din patru domenii: educatie – Exista Aur in fiecare, proiect derulat de catre BRD si Federatia Romana de Handbal; sanatate – Doneaza par copilasilor, proiect initiat in cadrul Societatii Studentilor Medicinisti Iasi, de catre Ioana-Maria Andrioaie, in sprijinul copiilor bolnavi de cancer; categoria antreprenoriat – WorlCSR4Women - Avon 00_2015d Vision, Made in Rural, proiect de dezvoltare economica desfasurat in noua judete; categoria protectie sociala – Clubul Mamelor, un grup format din peste 20 de femei din cartierul Ferentari, care pun presiune pe autoritatile locale pentru a lua in considerare nevoile comunitatii pe care o reprezinta.

Conferinta a fost incheiata prin prezentarea contextului din ultimul an in care s-au desfasurat campaniile sociale dedicate femeilor din Romania, dar si prin studiul „Women Empowerment”, realizat de AVON la nivel regional. Aceasta cercetare a surprins profilul romancei in 2015: ambitioasa, dornica sa gaseasca echilibrul perfect intre roluri (mama, sotie, femeie de cariera), dar straduindu-se in acelasi timp sa lupte impotriva prejudecatilor sociale.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.