Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

DACIA a lansat platforma kilometrulbine.ro ce reuneste initiativele de CSR ale companiei

kmbine1Dacia a lansat platforma kilometrulbine.ro, ce reunește toate inițiativele de responsabilitate socială ale companiei, pe două axe strategice: protejarea mediului și incluziunea socială prin educație.

Platforma kilometrulbine.ro va reflecta toate inițiativele companiei Dacia în materie de responsabilitate socială corporativă. Editorial, prin secțiunile și rubricile permanente, cititorii vor putea selecta informație din sfera celor două axe strategice: mediul și incluziunea socială prin educație. Lunar, website-ul va găzdui interviuri cu angajați, reprezentanți ai societății civile, autorități, lideri de opinie, jurnaliști, bloggeri.

Odată cu noua platformă de conținut editorial educațional, Dacia, alături de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, susține inițiativa asociației Viitor Plus, programul VERDE GO – Împreună pentru un mediu mai curat.

VERDE GO este un program de educație, comportamente și atitudini elementare adresat copiilor și adulților, pentru a contribui la protejarea mediului. Este un program de durată care oferă acces prin campanii dedicate și prin conținut editorial pe platformele viitorplus.ro și kilometrulbine.ro, la informații despre acele comportamente responsabile care pot fi adoptate în drumul spre un viitor sustenabil.

 Mihai Bordeanu DaciaEducația a fost și va fi un laitmotiv puternic pentru noi, fie că vorbim de mediu sau incluziune socială în comunitățile unde suntem prezenți: la Mioveni, Titu sau București. Împreună cu cei 17.000 de colegi, ambasadorii noștri, vrem să fim puterea exemplului pentru toate generațiile. Kilometrulbine vine în armonie cu valorile mărcii Dacia, orientată spre esențial, simplitate, spre nevoia de libertate și apropierea de natură. Noua noastră platformă funcționează ca un abecedar de mediu. Într-o primă fază, oamenii ar trebui să înțeleagă despre ce e vorba și să determine schimbarea prin propriul comportament. Când spun schimbare, e vorba de o evoluție și sper ca prin aceste mesaje să reușim să sensibilizăm publicul-țintă și nu numai. Obiectivul campaniei e simplu și complicat, în același timp. Se referă la modificarea unui comportament cu un altul”, a declarat Mihai Bordeanu, președinte director general Dacia.

Programul de educație VERDE GO, inițiat de asociația Viitor Plus, aduce în atenția publicului câteva mesaje esențiale despre comportamentul și bunele practici în ceea ce privește colectarea separată, reducerea consumului, reutilizarea resurselor și reciclarea deșeurilor. Acestea sunt evidențiate prin campanii de afișaj stradal (outdoor) și digital, cu trimitere către cele două platforme care găzduiesc programul: viitorplus.ro și kilometrulbine.ro.  Călătorii, fie ei șoferi, pasageri sau pietoni, vor întâlni în drumurile lor, pe autostradă, în zone centrale sau în proximitatea supermarketurilor, din Argeș și București, panouri cu mesajele: Opresc motorul când staționez/Arunc deșeurile doar în locurile special amenajate/Refolosesc pungile de cumpărături/Arunc sticla doar în coșul verde/Arunc plasticul și metalul doar în coșul galben/Arunc hârtia doar în coșul albastru.

În etapa următoare a programului, până la sfârșitul anului, prin VERDE GO, Viitor Plus va lansa un manual de mediu, adresat elevilor din învățământul primar din Argeș, comunitate unde Dacia activează de peste o jumătate de secol, prin prezența polului industrial. După lansare, manualul va fi disponibil online, gratuit, ca resursă pentru învățătorii din toată țara.

În ultimii 2 ani, prin intermediul Fundației Groupe Renault România, Dacia a derulat programe încadrate pe axa de incluziune socială, cu precădere în comunitățile din județele Argeș și Dâmbovița, unde compania este prezentă. În plină criză sanitară, 200 de elevi din zone vulnerabile social, din ambele județe, au putut continua școala, datorită tabletelor donate de către Fundație. Anul acesta, în premieră, au fost lansate Bursele de Performanță și Sociale Constantin Stroe, urmând ca spre final de an, să fie anunțați cei 60 de câștigători.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...