Danone continua lupta impotriva cancerului la copii

Prin programul “Zambeste pentru viitor”, derulat de compania Danone, 2.200 de medici au fost informati “fata in fata” despre cancerul la copii, iar alti 4.500 de medici au fost expusi la informare si comunicare prin canale de comunicare indirecte. Din anul 2010 Da­none a lansat si Por­talul de Oncopediatrie – www.oncopediatrie.ro, care sustine activitatile de in­formare, comunicare si e-learning pentru specialistii in sanatate din toata tara.
In cadrul programului, sub egida SROHP (Socie­tatea Romana de Onco-Hematolo­gie Pediatrica) a fost initiat Regis­trul National al Cancerului la Co­pil (o baza de date ce conţine toate ca­zu­rile diagnosticate în Romania in­cepand cu 1 septembrie 2009). Mai mult,  Danone, in parteneriat cu Aso­ci­a­tia Little People, a initiat  gru­­puri de suport pentru a informa si incuraja copiii si parintii pe parcursul dificil al bolii, terapiei si reintegrarii socia­le.  In pre­zent Aso­ciatia acorda suport copii­lor bolnavi de cancer din Cluj, Bu­cu­resti, Timisoara si Iasi.  Programul „Zambet pentru Viitor” susţine si „Clubul Temera­rii”, infiintat in 2006 de Asociatia Little People pentru adolescentii care au invins cancerul. Principalele activitati constau in organizarea de evenimente sap­ta­manale, tabere si intalniri regulate, pentru a-i ajuta pe acestia in tran­zitia lor catre o viata normala. De asemenea, tinerii care au suferit de cancer ofera sprijinul lor actualilor pacienti, folosindu-se de propria experienta legata de invingerea bolii (campania „Poti si tu”).
Cei 75 de voluntari Little Peo­ple, studenti si absolventi de psihologie, desfasoara programul de suport psiho-social in 5 centre de tratament oncopediatric pentru peste 1.000 de copii in fiecare an, or­ganizand anual 1.380 activitati in spitale, acumuland peste 7.000 de ore de voluntariat.
Suma investita in program in intervalul 2008-2010 a fost de 1.544.000 RON.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.