Delhaize Group a facut public Raportul de Sustenabilitate pe ultimii ani

Delhaize Group, din care face parte si Mega Image, a facut public cel de-al cincilea Raport de Sustenabilitate. Raportul prezinta performantele de sustenabilitate  ale Grupului din perioada 2009-2011 si confirma, totodata, angajamentul pe termen lung fata de proiectele de sustenabilitate. Acest lucru este intarit si de statutul de membru al Delhaize Group in Consortiul de Sustenabilitate, un grup independent de organizatii ce lucreaza pentru dezvoltarea de instrumente care au ca scop imbunatatirea si sustenabilitatea bunurilor de larg consum.

„In perioada 2009 – 2011 am lucrat cu adevarat ca o afacere globala pentru a construi programe de sustenabilitate puternice la nivel de Grup, in conformitate cu strategia Grupului nostru-Noul Plan de Joc. Prin acest efort am pus bazele consolidarii performantelor noastre nu numai in ceea ce priveste Sustenabilitatea, ci si Cresterea economica si Eficienta, respectiv ceilalti doi piloni ai strategiei Grupului nostru. De asemenea, am dezvoltat relatii stranse cu stakeholderii pentru a ne ajuta la accelerarea progresului nostru. Urmatorii pasi in calatoria noastra vor fi definiti de strategia de sustenabilitate, ce este planificata pana in 2020, pe care o vom comunica in detaliu spre sfarsitul acestui an”,  a declarat Pierre-Olivier Beckers, Presedinte si CEO al Delhaize Group.

Raportul pune un accent deosebit se pune pe performantele anului trecut pentru fiecare dintre domeniile strategice de sustenabilitate ale Grupului: Produse, Oameni si Planeta. Realizarile si provocarile sunt prezentate in mod egal si sunt confirmate de citate din surse interne, precum si de la stakeholderi.  Principalele realizari Delhaize Group in 2011 includ:

  • Introducerea a doua noi game de produse sanatoase in categoriile de marci proprii: Delhaize Kids (din Belgia) si NutriLife (in Grecia)
  • O scadere de 6%, fata de 2010, a emisiilor de gaze cu efect de sera ce rezulta in urma transportului de produse.
  • O scadere de 2,6 milioane km a distantei parcurse de camioane catre magazinele operate de companiile din Grup.
  • Un management mai bun al resurselor,  imbunatatind reciclarea deseurilor alimentare, ce a avut ca rezultat  7.307 de tone reciclate de Delhaize America si  5.916 de tone reciclate de Delhaize Belgia.

Conform raportului, in ciuda presiunilor economice globale, Delhaize Group va continua sa se concentreze pe sustenabilitate, deoarece doar o afacere durabila va consolida si ceilalti doi piloni strategici ai companiei – Cresterea si Eficienta. Integrarea unei abordari holistice a durabilitatii in modul de desfasurare al afacerilor in Delhaize Group va fi esentiala pentru traducerea angajamentului companiei fata de sustenabilitate si fata de accelerarea performantelor.

Intregul raport poate fi citit AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.