Delikat sustine copiii ramasi singuri acasa, prin campania „Impreuna Acasa”

DelikatDelikat a dat startul campaniei „Impreuna Acasa” prin care, alaturi de organizatia Salvati Copiii, sprijina copiii ai caror parinti sunt plecati la munca in strainatate, precum si persoanele in grija carora se afla.

Pornind de la datele Ministerului Educatiei Nationale, numarul copiilor cu parintii plecati la munca in strainatate poate fi estimat la peste 160.000. Pe langa lipsa afectiunii parintilor, acesti copii sunt expusi mai multor riscuri, precum abandonul scolar, autoizolarea, tulburarile emotionale si comportamentale. Initiativa „Impreuna Acasa” povesteste Romaniei despre situatia delicata in care se afla copiii ei ce cresc in lipsa parintilor, cu scopul de a forma in jurul lor o comunitate cat mai mare de romani, pregatita oricand sa le ofere sprijinul de care au nevoie.

Prin sponsorizarea sa, compania Unilever, prin brandul Delikat, sustine programul Copii Singuri Acasa al organizatiei Salvati Copiii. Prin acest program sunt desfasurate actiuni teritoriale in centrele de zi, oferind sprijin psihologic, social si educational copiilor ramasi singuri acasa, in urma migrarii parintilor in strainatate.

In parteneriat, Salvati Copiii si Delikat au lansat platforma online impreunaacasa.ro si pagina de Facebook Impreuna Acasa, unde orice roman poate intinde o mana de ajutor copiilor ramasi singuri acasa, printr-o donatie sau facand parte din comunitatea „Impreuna Acasa”.

Misiunea programelor Salvati Copiii, sustinute de Delikat, nu ar fi posibila fara suportul comunitatilor locale din care fac parte acesti copii. De aceea, sunt importante informarea si consilierea cat mai multor persoane, preponderent din localitati rurale, cu privire la efectele plecarii parintilor asupra copiilor lor si modalitati de diminuare a acestora, iar contributia oricarui roman este esentiala in oferirea unui suport real acestor copii singuri.

Iulia Floricica - UnileverPentru zeci de mii de copii din Romania, masa impreuna cu parintii este, din pacate, o situatie imposibila, deoarece acestia sunt plecati la munca in alta tara. Delikat face un pas important si se implica in campanii de ordin social, luand initiativa in fata unei probleme atat de serioase, precum cea a copiilor care nu cresc alaturi de parintii lor. Prin campania Impreuna Acasa, desfasurata alaturi de organizatia Salvati Copiii, ne dorim sa le fim aproape copiilor ramasi singuri acasa, care intampina dificultati de ordin emotional, educational si social, despre care multi dintre noi nu stim. Nu in ultimul rand, ducem mai departe misiunea Delikat, de a reuni familiile la masa, si incurajam romanii care nu se afla in aceasta situatie sa pretuiasca si mai mult momentele petrecute in compania celor dragi”, a declarat Iulia Floricica, Marketing Manager Core Foods & Tea USCE.

In 2019, prin donatiile oferite de catre Delikat, vor fi sustinute activitatile pe care Salvati Copiii le desfasoara pentru copiii ai caror parinti sunt plecati la munca in strainatate, in Bucuresti si judetele Brasov, Dolj, Neamt si Mures. 350 de copii, impreuna cu 220 de reprezentanti ai lor, vor beneficia de servicii de sprijin direct psihologic, social si educational.

Cel putin 160 de persoane, profesionisti din domeniul asistentei sociale, educatiei si justitiei si reprezentanti ai grupurilor comunitare consultative vor beneficia de sesiuni de instruire si servicii de consiliere, in vederea dezvoltarii capacitatii institutiilor in care activeaza de a oferi servicii de calitate copiilor cu parintii plecati la munca in strainatate si de a aplica corespunzator legislatia. 4.000 de persoane, preponderent din localitati rurale, vor fi informate si consiliate, in cadrul caravanelor locale, cu privire la efectele plecarii parintilor asupra copiilor ramasi acasa, modalitatile de diminuare a acestora si obligatiile legale care le revin parintilor la plecarea din tara.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.