DERO sustine proiectele care ofera oportunitati femeilor din tara noastra

Anotimpuri la Borcan (2) DERO incurajeaza initiativele care creeaza oportunitati pentru femeile din Romania, prin intermediul noii campanii „DERO sustine visurile romancelor”. Astfel, primavara aceasta, DERO va sustine doua proiecte care se aliniaza cu strategia si identitatea brandului: sustinerea femeilor care se dedica zi de zi familiei si celor din jur, a femeilor care cred in sansa lor. Cele doua proiecte selectate sunt brutaria care face paine cu maia MamaPan, proiect initiat de Centrul Parteneriat pentru Egalitate, si Anotimpuri la borcan – un proiect al asociatiei neguvernamentale React.

In plus, DERO va lansa un proiect pilot prin care va dona masini de spalat automate si detergent catre familii din zone defavorizate din centrul si sudul tarii. Astfel, femeile beneficiare vor avea oportunitatea de a dedica timpul pe care l-ar petrece in mod normal cu spalatul rufelor unor alte activitati, fie ca este vorba MamaPan (2)de timp petrecut cu familia sau copiii sau pur si simplu timp acordat unei dorinte personale neimplinite – sa isi porneasca propria afacere, sa invete lucruri noi.

Credem ca este timpul sa rasplatim romancele cu oportunitati pentru o viata mai buna. Daca anul trecut le-am multumit pentru bucuria pe care o aduc celor din jur, anul acesta pornim un nou proiect de care speram sa beneficieze cat mai multe femei si care ne dorim sa le ajute sa isi vada visurile implinite. Pana in prezent, proiectul ne-a oferit ocazia sa intalnim femei exceptionale, povesti impresionante, lucru ce ne motiveaza sa continuam aceasta initiativa. DERO va sustine intotdeauna femeile care cred in sansa lor.”, a declarat Monica Tamas, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.

Brutaria MamaPan este o intreprindere sociala care sustine mamele cu dificultati in a-si gasi si pastra un loc de munca din cauza situatiei lor familiale speciale (mame singure sau cu mai multi copii).

Anotimpuri la borcan este un proiect al asociatiei neguvernamentale React, ce are ca principal scop dezvoltarea culturii antreprenoriale feminine in mediul rural.

Consumatorii vor avea si ei ocazia sa contribuie si sa sustina femeile care cred in visurile si sansa lor, cumparand produse DERO. Astfel, in perioada 15 februarie – 15 aprilie 2017, 1% din fondurile obtinute din vanzarile DERO vor fi redirectionate catre organizatii non-profit care creeaza oportunitati de dezvoltare pentru femei.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.