Digi doneaza viata: Sute de angajati ai grupului s-au inscris sa doneze sange

Carla Tanasie Campanie Digi Doneaza ViataDigi | RCS & RDS, impreuna cu Centrul de Transfuzie Sanguina Bucuresti si celelalte centre regionale din tara, deruleaza campania de donare de sange „Digi doneaza viata”.

Circa 500 de salariati ai grupului s-au inscris atat in Bucuresti, cat si in tara pe listele de donare de sange. De asemenea, jurnalistii Digi24 si Digi FM au demarat o ampla campanie de constientizare si informare a publicului in legatura cu criza continua de sange careia trebuie sa ii faca fata sistemul medical din Romania.

Astfel, in perioada premergatoare Zilei Mondiale a Donatorului de Sange (14 iunie), in sediile companiei se vor organiza puncte mobile de donare, pentru angajatii care s-au inscris in campanie. Totodata, jurnalistii Digi | RCS & RDS vor afisa microfoane personalizate cu mesajul „Digi doneaza viata” si vor indemna telespectatorii sa doneze sange, subliniind importanta acestui act de voluntariat.

Serghei Bulgac DigiA dona sange este un gest de responsabilitate fata de societate, dar si un act de solidaritate. Ne dorim ca angajatii nostri si publicul larg sa constientizeze ca 450 ml de sange inseamna nu doar viata pentru trei persoane cu o sanatate fragila, ci si o serie de beneficii pentru starea de bine a donatorului. Credem ca prin acest gest ne implicam in schimbarea obisnuintelor donatorilor si ca putem contribui la cresterea numarului de romani care doneaza in mod constant sange, salvand, astfel, vieti. Prin ceea ce face in business, grupul Digi | RCS & RDS isi propune sa aduca mai multa tehnologie si conectivitate in vietile romanilor, pentru a le usura traiul cotidian. Prin actiunile de responsabilitate sociala, ne propunem sa aratam ca viziunea Digi tine cont de preocuparile actuale ale societatii”, a declarat  Serghei Bulgac, CEO Digi | RCS & RDS.

Printre cei  care s-au alaturat acestei initiative se numara jurnalista si realizatoarea campaniei „Pacient in Romania” si „Transplant, misiune posibila”, Carla Tanasie, dar si jurnalistii Digi Sport, Radu Naum si Andrei Niculescu.

„Este nevoie de sange in mod constant. Sangele este un tesut viu, nu se poate produce in laborator, nu se cumpara de la farmacie si, orice am face, noi suntem neputinciosi daca romanii nu vin sa doneze. De aceea, oamenii trebuie sa inteleaga ca sangele nu-i asteapta in frigidere, in caz de nevoie pentru cineva apropiat, daca nu se doneaza!”, a spus Doina Gosa, Director al Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Politica de CSR a Grupului Digi | RCS & RDS urmareste patru axe strategice: Educatie (#DigiEdu), Digitalizare pentru cresterea calitatii vietii si a incluziunii sociale (#DigiActiv), Incurajarea voluntariatului si a spiritului de initiativa (#DigiBenefit), Sanatate si wellbeing (#DigiWell).

Campania de incurajare a donarii, prima de acest gen derulata la nivelul intregului grup, se regaseste in doua dintre directiile strategice de CSR #DigiBenefit (voluntariat) si #DigiWell (sanatate si stare de bine).

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.