Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Digi24 deruleaza campania Frumusetea salveaza lumea, pentru sustinerea Crucii Rosii

frumusetea salveaza lumeaDigi24, alaturi de Societatea Nationala de Crucea Rosie din Romania si A10 by Artmark, deruleaza campania caritabila „Frumusetea salveaza lumea”.

Scopul acestui demers este sustinerea programelor de alimentatie sanatoasa si de educatie ale Crucii Rosii.

Pe 2 iulie, la Licitatia de Arta Postbelica si Contemporana organizata de A10 by Artmark, vor fi vandute 24 de opere ale artistilor romani contemporani care s-au alaturat proiectului.

„Frumusetea salveaza lumea” este un proiect inedit, in care artistii isi doneaza lucrarile pentru a fi licitate, iar suma totala este donata catre Crucea Rosie. Campania presupune difuzarea in fiecare zi a unor materiale video de prezentare a operelor donate si autorilor acestora, intr-un demers jurnalistic fara precedent. In acest fel, publicul larg va avea acces la o alta maniera de exprimare a problemelor si intrebarilor cu care se confrunta in viata de zi cu zi.

„Arta contemporana ne da curaj, prin panoul variat de abordari simbolice ale vietii sau prin solidaritatea in jurul unor cauze nobile. Suntem intr-un punct cheie in aceasta perioada, iar arta, responsabilitatea si generozitatea ne vor pastra uniti. Suntem siguri ca «Frumusetea salveaza lumea» si pe 2 iulie”, a declarat  Ioana Ciocan, Director General Art Safari.

La finele campaniei Frumusetea salveaza lumea, pe data de 2 iulie, invitatii Jurnalului de seara vor trece in revista nu numai curentele cheie din arta contemporana, ci si profesionalismul cu care artistii implicati in proiect sunt extrem de conectati la piata occidentala si reusesc sa exprime problemele prezentului. Cea mai relevanta dovada a eficientei artistilor vor fi momentele de transmisiune live a licitatiei A10 by Artmark care va include si cele 24 de lucrari donate catre Crucea Rosie.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Nestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o...

Featured

Cu sprijinul LIDL România, Fundația pentru SMURD continuă extinderea programului național de dotare a celor mai aglomerate orașe din țară cu motociclete de intervenție...