Dorna a donat un incubator nou Maternitatii Bucur

Dorna, alaturi de Asociatia Salvati Copiii, a donat Maternitatii Bucur un incubator nou, acesta fiind primul echipament medical pe care maternitatea il primeste in ultimii cinci ani de activitate. Actiunea face parte din campania “Grija pentru copii”, lansata de Dorna in toamna acestui an, prin care un banut din pretul fiecarei de apa Dorna cumparata, se duce catre Asociatia Salvati Copiii. Prima transa aferenta campaniei, in valoare de 30.000 de euro, a fost transferata catre asociatie in scopul dotarii cu echipamente performante a spitalelor aflate pe lista de prioritati. Pentru stabilirea acestei liste au fost investigate necesitatile din spitale si maternitati, iar maternitatea Bucur a fost identificata printre unitatile cu nevoie urgenta de suport.

“Atentia pentru cei mici ar trebui sa fie o prioritate pentru fiecare dintre noi, in special atunci când vorbim despre cazurile de prematuritate. Prin campania ‘Grija pentru copii’ dorim sa atragem atentia si sa sprijinim o cauza sensibila din Romania. Speram ca acest nou incubator, de care beneficiaza Maternitatea Bucur, sa fie de un real ajutor pentru personalul medical al spitalului, copii si parintii lor”, a declarat Natalia Stroe, Marketing Manager Romania & Moldova, Compania Coca-Cola.

Maternitatea Bucur este catalogata ca o maternitatea de capacitate medie, de grad III, care primeste pacienti din Bucuresti, sectoarele 3 si 4, dar si din judetele Ilfov si Giurgiu. Mai mult, din anul 2011, de la desfiintarea Spitalului Clinic Caritas, pacientii acestuia au fost preluati de maternitatea Bucur, ceea ce a marit considerabil numarul de solicitari.

In Romania, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sanatatii, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului (IOMC) ‘Alfred Rusescu’, unul din zece copii se naste prematur, avand nevoie de atentie speciala chiar din prima ora de viata.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.