“Dupa Noi, strangem tot noi”: Jumatate de milion de oameni au aflat importanta colectarii selective

Dupa Noi strangem tot noi FotocolectorulMesajele campaniei “Dupa Noi, strangem tot noi”, proiectul pentru incurajarea colectarii separate demarat de Coca-Cola HBC Romania in urma cu patru luni, a ajuns la aproximativ 615.000 oameni.

Scopul programului este de a educa si a ajuta oamenii sa inteleaga importanta colectarii selective pentru Romania. In acelasi timp, Dupa Noi, strangem tot noi incurajeaza adoptarea unei atitudini responsabile fata de mediu si fata de ceea ce lasam in urma noastra generatiilor viitoare.

Proiectul Dupa Noi, strangem tot noi este realizat cu sprijinul GreenPoint Management SA, reprezentantii acestei companii contribuind la proiect atat cu know-how, cat si cu logistica necesara desfasurarii acestuia.

Irina Ionescu Public Affairs Communication Manager Coca-Cola HBC Romani...Proiectele noastre privesc catre comunitati si catre ceea ce lasam in urma. Ne-am asumat acest crez cu mai bine de trei ani in urma, odata cu lansarea platformei Dupa Noi, care promoveaza o atitudine responsabila fata de mediu, de oameni si de ceea ce lasam in urma noastra. Anul acesta, am inceput proiectul Dupa Noi, strangem tot noi, programul nostru educational, prin care incurajam consumatorii sa fie parte din efortul comun de colectare selectiva a deseurilor. Depinde doar de noi sa lasam generatiilor viitoare o mostenire la fel de valoroasa cum este a noastra” – a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania.

Programul educational a fost prezent, in ultimele  luni, la doua dintre cele mai cunoscute festivaluri de muzica din Romania, Neversea si Untold, dar si la evenimente precum receptia organizata de Ambasada Statelor Unite la Bucuresti cu ocazia Zilei Independentei Statelor Unite ale Americii, Festivalul Ambasadelor sau Conferinta The Power of Storytelling, organizata de „Decat o Revista”. In cadrul acestor evenimente, participantii au primit informatii despre colectarea separata si au putut sa colecteze  astfel prin solutiile propuse de Coca-Cola HBC Romania:

  •                 Ecoinsula – o solutie integrata pentru toate tipurile de deseuri reciclabile (sticla, plastic/PET, hartie, aluminiu, deseuri biodegrabile);
  •                 Puncte pentru colectarea plasticului/PET-ului – cel mai frecvent tip de deseu reciclabil, utilizat pentru bauturile servite la festivaluri;
  •                 Fotocolectorul – cabina foto care colecteaza sticla, plastic si hartie si te rasplateste cu o poza pe loc.

Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta. Programul se desfasoara sub umbrela Dupa Noi – platforma de sustenabilitate a Coca-Cola HBC Romania, lansata in 2015, ce inglobeaza toate proiectele de responsabilitate sociala ale companiei.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.