Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

DupăNoi reuneste proiectele de responsabilitate sociala ale Sistemului Coca-Cola in Romania

Dupa Noi #NuNeOprimAici_Coca-ColaPlatforma  DupăNoi| #NuNeOprimAici reunește inițiativele Sistemului Coca-Cola în Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunităților și conservarea tradițiilor locale, susținerea tinerilor și protejarea resurselor de apă.

Sistemul Coca-Cola în România, format din Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, reunește, începând cu această toamnă, sub aceeași platformă, toate proiectele de mediu și implicare în comunitate ale celor două companii.

Sub filosofia #NuNeOprimAici, Sistemul Coca-Cola își întărește promisiunea de a continua să acționeze pentru un viitor mai sustenabil, având patru direcții principale de interes. Această viziune prinde voce printr-un manifest emoționant.

Alice Nichita Coca-ColaPlatforma de sustenabilitate După Noi a luat naștere, acum patru ani, din convingerea noastră că viitorul se construiește prin fiecare decizie pe care o luam astăzi. Am început prin a promova potențialul unei zone unice din România, prin autenticitatea ei – Țara Dornelor – și am adăugat platformei și alte inițiative, pe măsură ce am identificat provocări noi pentru mediu și comunitate. După Noi a crescut odată cu dorința noastră de a face mai mult și mai bine și de a-i inspira și pe ceilalți. Astăzi, După Noi #NuNeOprimAici reflectă tot ceea ce facem, în cadrul Sistemului Coca-Cola, alături de Coca-Cola România, pentru un viitor sustenabil. Scopul nostru: să ne atingem obiectivele comune de sustenabilitate, să avem un impact real în comunitate și să aducem, alături de noi, cât mai mulți români care își doresc să contribuie la schimbare”, declară Alice Nichita, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România.

Cu o prezență de aproape 30 de ani în România, Sistemul Coca-Cola integrează sustenabilitatea în fiecare aspect al business-ului și se implică în comunitate, investind, anual, peste 1 milion de euro în proiecte de responsabilitate socială, derulate alături de parteneri din mediul non-guvernamental.

Mihaela Nita - Coca-Cola „În 2020, un an în care este nevoie mai mult ca niciodată de solidaritate și sprijin reciproc, ne unim eforturile și pornim într-o călătorie comună. Ne propunem să facem mai mult decât să răcorim lumea: vrem să contribuim la un viitor mai bun, pentru comunități și pentru planetă. Pentru asta, este nevoie de o viziune solidă, de angajamente ferme și de eforturi susținute. Pe fundația pusă deja prin platforma de sustenabilitate După Noi, construim filozofia #NuNeOprimAici de a crește sustenabil, nu doar noi, ci alături de toți cei din jurul nostru. Pornim în noua realitate cu încredere și optimism, pentru că doar implicându-ne în proiecte de impact, vom face diferența și vom clădi mai mult pentru generațiile viitoare”, declară Mihaela Niță,  Corporate & Government Affairs Manager, Coca-Cola România.

Odată cu lansarea viziunii După Noi #NuNeOprimAici, Sistemul Coca-Cola în România definește patru priorități de sustenabilitate, reprezentate de cei patru piloni ai platformei:

  • Protejarea mediului înconjurător, având ca prioritate managementul deșeurilor de ambalaje. ”După noi, strângem tot noi”: Sistemul Coca-Cola adresează problema deșeurilor de ambalaje prin eforturi pe mai multe paliere: investim în ambalaje sustenabile, prin reducera cantității de plastic folosite, cu obiectivul să ajungem la 100% ambalaje reciclabile (obiectiv deja atins în România) și 50% material reciclat până în 2030 (20% atins deja prin trecerea portofoliului de apa minerala naturala Dorna in ambalaje din 100% rPET). Totodată, Sistemul Coca-Cola își îndeplinește anual țintele de recuperare a materialului folosit pentru ambalare, impuse de legislație, dar își propune ca până în 2030 să recupereze o cantitate de ambalaje egală cu cea pe care o pune pe piață. În plus, Sistemul Coca-Cola dezvoltă, alături de partenerii din mediul ONG, proiecte de conștientizare, educare și implicare a publicului în colectarea separată a deșeurilor, precum „Azi pentru Mâine”, „Harta reciclării” și „Big Belly”.
  • Protejarea resurselor de apă. ”După noi, apa hrănește viața”: Eforturile Sistemului Coca-Cola sunt îndreptate spre a eficientiza permanent consumul de apă în fabrici și a se asigura că apa uzată și evacuată din facilitățile fabricilor poate susține viața acvatică. Prin proiectele dezvoltate, Sistemul Coca-Cola contribuie la reîntoarecea în natură și comunități a apei utilizate și sprijină accesul la apă potabilă din surse sigure în zonele în care există aceste nevoi. „Împreună pentru Dunăre” și „H2O – Helping to obtain water” sunt proiectele-cheie ale acestui pilon.
  • Susținerea tinerilor. ”După noi, cresc oameni noi”: Ajutând tinerii să-și atingă potențialul, contribuim la un viitor mai bun. Pentru Sistemul        Coca-Cola în România, susținerea tinerilor este o prioritate socială, fie că este vorba despre cei care visează să devină antreprenori, fie de cei care nu au pornit cu aceleași șanse în viață. Prin programele implementate, precum ”Future Makers” și ”La TINEri Este Puterea”, se dezvoltă soluții pentru a le susține primii pași în afaceri sau în carieră tinerilor din România.
  • Dezvoltarea comunităților. ”După noi, dăinuie ce-i al locului”:Frumusețea locurilor și a obiceiurilor, poveștile de demult, oamenii și tot ceea ce oferă autenticitatea unei comunități sunt valori care merită păstrate pentru generațiile următoare și, totodată, resurse pentru dezvoltare. Alături de partenerii din mediul non-guvernamental, Sistemul Coca-Cola și-a făcut o misiune din a le descoperi și a le susține. ”După noi în Țara Dornelor”, ”Reamenajarea eco-turistică a Cascadei Bigăr”, ”Povești din Ciocănești”, ”Muzeul viu de la Tecșești”, ”Via Transilvanica”, ”Școala de mers pe munte” sunt câteva dintre proiectele pentru promovarea si pastrarea valorilor locale.

Proiectele de responsabilitate socială dezvoltate de Sistemul Coca-Cola în România au la bază o analiză a nevoilor și a provocărilor pentru mediu și societate, realizată împreună cu ONG-urile partenere. Asociația CSR Nest, Viitor Plus, WWF România, Tășuleasa Social, Global Shapers, Social Innovation Solutions și Social Incubator sunt partenerii alături de care cele două companii inițiază și susțin proiecte de impact în cele patru zone cheie.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...